sh0xx Skrevet Januar 19, 2013 Share Skrevet Januar 19, 2013 hei har et rart problem med bilen min, hvis jeg hører på en radio kanal si nrk mp3 i kristiansand, å hvis jeg setter på bakrute varmen så blir det plutselig drit dårlig dekning skjønner ingenting å sykt irriterende. har ogrinal spiller å orginale høytalere, 2 som er sprengt og når jeg jeg skrur opp lyden på radio/cd så kutter lyden forran å bare lyd bak :S kan det være siden spilleren er gammel? takk for svar ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2013 Ingen som har peiling på hva det kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nero Skrevet Januar 22, 2013 Share Skrevet Januar 22, 2013 har akkurat det samme problemet med radio og bakrutevarmer,finner ikkje ut av det heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Januar 22, 2013 Share Skrevet Januar 22, 2013 Er vel fordi antenna er i bakruta? Virker alle "strekene" i ruta? Skru ned bassen. Kutter høgtalerene på same volum? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2013 antenna er inni bilen min hvertfall , å er oppe i høyre hjørne funker ikke trådene 2 rader. å kan spille høyere hvis jeg skrur ned bassen ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 At du kan spille høgare med mindre bass, tyder på strømproblemer. (trenger ikkje å være det) Kan kanskje være pga sprengte høgtalerene og? At 2 tråder ikkje virker, kan godt være grunnen til at radioen støyer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
username Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Antenna er inni bilen? Har du bilde av dette? På BMW har antenna (før i gamle dager) pleid å være de to øverste stripene på bakruta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå