Gå til innhold

DRP's prosjekter ;)

DRP
 Share

Anbefalte innlegg

Da har vi på DRP startet vår egen tråd :)

Vi er nye på å skrive tråd, så dette blir kjekt.

Har da hatt mange BMW'er og har fått igang verkstedet, så nå får vi begynt på prosjektene våres ;)

Vi har 2 e34 520i og en e34 525 TDS, som vi da skal fikse opp å forbedre litt :P

Vi er 3 stykker so deler på denne profilen, Så vi kommer til å legge ut poster flittig. Får vi håpe ivertfall :P

Har da funnet ut att vi skulle ha ett navn på verkstedet vårt, så vi endte opp med DRP, Daugstad Racing Performance ;)

Mangler fortsatt litt verktøy og redskap på verkstedet, men har kommet godt i gang med løftebukk. Kommer vell andre redskap senere når pengene strekker til ;)

Har noen bilder av prosjekt bilene. Er ikke alle som trenger like mye arbeid, men er alltid noe som kan oppgraderes ;)

Her e da 520i M-tech'en

yvanagu4.jpg

525 TDS

4yqy7u7a.jpg

Kommer flere bilder senere av bilene og noen av verkstede ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har vi bestilt inn litt deler til m-tech'n og tds'n :) bestilte sota lykter til m-tech'n, sota blinkers og M5 skiltplater. bestilt noken brytera å stuff te tds'n te å koble opp evry-mod :P e litt usikker på kordan de skal kobles opp, så lurer på om det er noken her som har ordnet det før? :)

skal da bestille større intercooler senere å bytte til 3" eksosrør. skal også prøve å få skaffa me en 524td manifoil. så vi få på v8 fronten på tds'n så den ser litt tøffere ut :) alle kablene å slangene som går til bakluka har blitt kutta oppe med hengslene til bakluka, som e ett vanlig problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He no prøvd å sote grøftelysa på mtech'en og lakkert nyrene :) Eg brukte lyktefilm fra biltema. Er ikkje sikker kor holdbart det er, men er bare midlertidlig til eg skal kjøpe ferdig sota. Resultatet blei eg fornøyd med :)

Her er noen før å etter bilder :)

1dggclazafev0ir4w28w.jpg

fxnplff6cgsozd7hqu9c.jpg

9ybdq3ct2v8ul3vvr72d.jpg

91fhv0m88iy7kolnug05.jpg

nz6ytry87fmushng7ox9.jpg

nldlbk2uotrfswdi0af8.jpg

har ikkje satt på grøftlysa enda, silikone må tørke eit døgn. blir montering på Fredag :)

jtfpvdnayn9pqjgzxgrg.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har vi hatt på sotede lykter på M-tech'n å sotede blinkers framme og på siden ;)

har også sotet frontlyktene på tds'n.

her er da sånn de såg ut før.

ixoz69umwyc0buzlt6v9.jpg

og her er da etter ;)

ij6y2eqgzi8kj3x6h98r.jpg

og så var de å sote original lyktene som skal på tds'n.

yrgigbspanyem6ahjsrl.jpg

litt forskjell vart de jo :P

puwltv8g8wfp111zhqr5.jpg

det ferdige produktet (ringene skal lakerest imårra ;)

4m5oh2vmq30ypqsejfjy.jpg

så blir det vell å farge taktrekket og fikse noe lys inne i bilene. skal også ha inn en obc i M-tech'n.;)

får se hva mer vi finner på imårra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har eit lite problem, har satt inn ny Obc i M-tech'n og på displayet viser det bare PPPP. Har noen hatt dette i problemet før? har lest i noen forumer og nettsider, men alt eg har prøvd har ikkje funket. eg veit ikkje om det går å ha den største obc'n i en 520I heller? noen som har gjordt dette før?

sh35foc7w8e5mffvur7k.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...