DRP Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 Da har vi på DRP startet vår egen tråd Vi er nye på å skrive tråd, så dette blir kjekt. Har da hatt mange BMW'er og har fått igang verkstedet, så nå får vi begynt på prosjektene våres Vi har 2 e34 520i og en e34 525 TDS, som vi da skal fikse opp å forbedre litt Vi er 3 stykker so deler på denne profilen, Så vi kommer til å legge ut poster flittig. Får vi håpe ivertfall Har da funnet ut att vi skulle ha ett navn på verkstedet vårt, så vi endte opp med DRP, Daugstad Racing Performance Mangler fortsatt litt verktøy og redskap på verkstedet, men har kommet godt i gang med løftebukk. Kommer vell andre redskap senere når pengene strekker til Har noen bilder av prosjekt bilene. Er ikke alle som trenger like mye arbeid, men er alltid noe som kan oppgraderes Her e da 520i M-tech'en 525 TDS Kommer flere bilder senere av bilene og noen av verkstede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 Liker bilene, spennende å se hva dere finner på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRP Skrevet Januar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2013 da har vi bestilt inn litt deler til m-tech'n og tds'n bestilte sota lykter til m-tech'n, sota blinkers og M5 skiltplater. bestilt noken brytera å stuff te tds'n te å koble opp evry-mod e litt usikker på kordan de skal kobles opp, så lurer på om det er noken her som har ordnet det før? skal da bestille større intercooler senere å bytte til 3" eksosrør. skal også prøve å få skaffa me en 524td manifoil. så vi få på v8 fronten på tds'n så den ser litt tøffere ut alle kablene å slangene som går til bakluka har blitt kutta oppe med hengslene til bakluka, som e ett vanlig problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Januar 22, 2013 Share Skrevet Januar 22, 2013 Ligger vel YouTube klipp på evry mod.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toringedau Skrevet Januar 22, 2013 Share Skrevet Januar 22, 2013 Joda, men har ikke funnet en der det beskrives hvilke ledninger som skal klippes :S vill være helt sikker før jeg klipper noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Hør ma Kim Høgseth du Tor Inge Han he gjort de fleire gonga Sent from my HTC One X Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRP Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2013 ja kan høre ma han når i treffen, john som ordne d på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRP Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2013 He no prøvd å sote grøftelysa på mtech'en og lakkert nyrene Eg brukte lyktefilm fra biltema. Er ikkje sikker kor holdbart det er, men er bare midlertidlig til eg skal kjøpe ferdig sota. Resultatet blei eg fornøyd med Her er noen før å etter bilder har ikkje satt på grøftlysa enda, silikone må tørke eit døgn. blir montering på Fredag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRP Skrevet Januar 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2013 da har vi hatt på sotede lykter på M-tech'n å sotede blinkers framme og på siden har også sotet frontlyktene på tds'n. her er da sånn de såg ut før. og her er da etter og så var de å sote original lyktene som skal på tds'n. litt forskjell vart de jo det ferdige produktet (ringene skal lakerest imårra så blir det vell å farge taktrekket og fikse noe lys inne i bilene. skal også ha inn en obc i M-tech'n. får se hva mer vi finner på imårra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Januar 25, 2013 Share Skrevet Januar 25, 2013 Liker smaken deres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRP Skrevet Januar 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2013 Har eit lite problem, har satt inn ny Obc i M-tech'n og på displayet viser det bare PPPP. Har noen hatt dette i problemet før? har lest i noen forumer og nettsider, men alt eg har prøvd har ikkje funket. eg veit ikkje om det går å ha den største obc'n i en 520I heller? noen som har gjordt dette før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRP Skrevet Januar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2013 Dagens bilde blei fornøyd med fronten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Januar 26, 2013 Share Skrevet Januar 26, 2013 Virkelig pent! Ang OBC har jeg prøvd et par ganger å sette inn den store kontra den lille, men er nok noe mer som må gjøres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRP Skrevet Januar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2013 Virkelig pent! Ang OBC har jeg prøvd et par ganger å sette inn den store kontra den lille, men er nok noe mer som må gjøres ja, var ikkje så enkelt som en sku ha trudd å sette inn obc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRP Skrevet Januar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2013 sånn vart da tds'n med nye lykta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå