dillj dillj Skrevet Januar 20, 2013 Skrevet Januar 20, 2013 Har laget ny tråd nå siden den gamle ble stengt Motoren skal Jeg overhale og sette turbo på Helheten i seg selv Her har jeg en haug med deler Demontering av toppen Blokka er klar for planing Hvis det er noen som har råder å stempler og en kam helst originalt så er det av interesse takker for svar mvh Odd egil
Vegard96 Skrevet Januar 21, 2013 Skrevet Januar 21, 2013 prøv å søk litt på dele salge her på forume så kansje du finj nåkka
Ole M.Haraldstad Skrevet Februar 5, 2013 Skrevet Februar 5, 2013 Jeg har noen deler. Men mangler du disse, siden du skal ha tak i original deler? Hva slags innsprut skal du kjøre?
NBCustom Skrevet Februar 5, 2013 Skrevet Februar 5, 2013 Du har en riktig så flott base på bygge på der. I mine øyne en av de aller beste. M10 tåler juling, er håndterlige, enkle og tåler mye effekt.
Morty999 Skrevet Februar 5, 2013 Skrevet Februar 5, 2013 har en helt komplett m10 ståendes med kasse om du er intr. i fult fungerede stand
Vegard96 Skrevet Februar 5, 2013 Skrevet Februar 5, 2013 han mangler bare disse delene han fikk motoren av en kompiss av meg sju. for han som hadde det måtte begynne å rydde han hadde vell et v8er prosjekt som jeg forsto han skulle begynne med
Ole M.Haraldstad Skrevet Februar 5, 2013 Skrevet Februar 5, 2013 Koster uansett ikke stort å få tak i en grei m10 motor. Kjørte original uåpnet m10b18 med turbo noen år i en bmw 2002. Og den tålte mye:-) 2. gir: Rudskogen 2004:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå