bergan01 Skrevet Januar 20, 2013 Skrevet Januar 20, 2013 Edit: Endret tittelen, og lurer på om det er noe annet jeg trenger å tenke på? Ettersom jeg bytter til en topp med større ventiler og annet innsug, bør jeg da gjøre noe spesielt med bensintilførsel? Om jeg også velger å porte toppen litt+kvassere kam, bør jeg da skifte dyser eller gjøre andre mods? Vil en chip lagd for oppsettet ha en effekt som er verdt pengene? Fikk jo svar på at det er like dyser etc. på disse motorene orginalt.
Morty999 Skrevet Januar 20, 2013 Skrevet Januar 20, 2013 alt er likt.. men selve innsuget er forskjellig.
bergan01 Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Skrevet Januar 20, 2013 alt er likt..men selve innsuget er forskjellig. Takk for svar, da slipper jeg litt billigere unna
bergan01 Skrevet Januar 21, 2013 Forfatter Skrevet Januar 21, 2013 Bare innsug og bunn som ikke er likt da? Han svarte på posten før jeg redigerte den, da spurte jeg om dyser og btr var likt. Noe det var. Etter hva jeg har forstått er bunndel forskjellig, og m30b35 toppen har større ventiler, m30b35 innsuget er bedre.
Morty999 Skrevet Januar 21, 2013 Skrevet Januar 21, 2013 forskjellen på b34 og "b35" er egentlig alt.. annen blokk, andre stempler med lavere komp, råder og veiv med bedre utforming, oljepumpa er lik. samt register. topp er ulik med 1mm større innsugsventiler, eller er vippearmer og alt sånt likt. tror kam og er lik, innsug har andr ekanale rinvendig for å passe di større kanalene som toppen har på b35, b35 har nyere motronic enn b34 men har samme str på dyser, lmm, btr, tomgangsmotor +++ alt dette kan benyttes om hverandre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå