toonjem Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 Vurderer å selge min e38 . God skute som går og går! 4.0 V8 automat. Strøkent svart skinninteriør,med interiørlister i treverk. Seter fremme er elektrisk regulerbare, alle funksjoner fungerer. Ganske fin i lakken i forhold til å være en 18 år gammel bil. Selve bilen har rullet litt i overkant av 300 000km, men motor har gått ca 260 000 tror jeg. (Papir på dette kan muligens skaffes.) Litt negativ med bilen er det selvfølgelig: - Sprekke i bakfanger,men lite merkbart. - Varmeapparat fungerer ikke som det skal,siver varme uansett instilling på klimapanel. - Lita sprekke i radiator i øverkant ved slange, men lite merkbart. Noe mer kommer jeg ikke på i farta. Har sikkert glemt mye info,men ikke nøl med å ta kontakt om du lurer på noe Innbytte kan også være av interesse. Send meg gjerne ie mld på 480 09 087,da det kan gå lang tid mellom hver gang jeg er inne her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monte Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toonjem Skrevet Januar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2013 Rundt 60 000,- Men åpen for bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå