r00lf Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 Vurderer å selge min e36 sedan. Motor er ikke helt iform. Ikke sjekka grundig, men olje i plugger og litt sånn småsnacks. Karosseri messig er den Enorm! Utrolig lite rust på den, gode foringer og drivledd. problemer med clutchen men tror bare dette er lekkasje en plass i systemet. eksosen er tålig grei bortsett fra ett hull i den ene Lyddemperen under der. Er ikke noe jeg må selge men er det interesse for ett flott karosseri/ God Delebil så er det bare å ta kontakt.. skal bare være å fikse clutchen og eksosen (nå også motoren) ha den på visning hos vegvesenet (etter ett uheldig møte med politiet) så er den godkjent;) skal legge ut no bilder etterhvert men bilen står ikke hjemme så får ikke tatt noen idag:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw330i Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 bilder og pris ? send det gjerne i pm om vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
r00lf Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2013 Får ikke tatt no bilder denne uka men mandag skal jeg få til no så kan jo ta det derfra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå