Bmw_cars&parts Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 Bmw E39 523ia Touring, tiptronic, 170hk 245nw, alt av utstyr i bilen. Hel og pen, 18"vinterfelger me Nokian Hakkapilita dekk, 19" Alpina sommerfelger. Eu ok 22000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 flere bilder? skilt nr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_cars&parts Skrevet Januar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2013 flere bilder? skilt nr? Kan ta noen bilder når jeg kommer hjem i dag,d er Pc 99264. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 aah gode gamle femmern med beige skinn <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_cars&parts Skrevet Januar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2013 aah gode gamle femmern med beige skinn <3 Stemmer det du kjenner til den ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 Bestekompisen min hadde den for en del år siden..VELDIG påkostet og velholdt.. alt utstyr også med unntak av el-ruter bak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_cars&parts Skrevet Januar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2013 Bestekompisen min hadde den for en del år siden..VELDIG påkostet og velholdt.. alt utstyr også med unntak av el-ruter bak... Ja jeg har vært fornøyd me den ihvertfall, er du intr i den el ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 Ja faktisk.. Brukte den bilen i 5mnd i strekk.. og jeg trenger touring..hmm..så hadde ikke vært dum denne nei..legger du ut flere bilder så jeg får sett på tilstanden på den nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_cars&parts Skrevet Januar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2013 Ja faktisk.. Brukte den bilen i 5mnd i strekk.. og jeg trenger touring..hmm..så hadde ikke vært dum denne nei..legger du ut flere bilder så jeg får sett på tilstanden på den nå? Det kan jeg gjøre,tar bilder så fort kommer hjem i dag å legger ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benhop Skrevet Januar 22, 2013 Share Skrevet Januar 22, 2013 Km stand på denne? Noen feil/mangler med den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_cars&parts Skrevet Januar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2013 Km stand på denne? Noen feil/mangler med den? Beklager sent svar men har ikke hatt tilgang på nett, topp pakning er gåen ellers er bilen super i mine øyne flere bilder kommer i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 27, 2013 Share Skrevet Januar 27, 2013 hmm....da er ikke det så interessant for meg dessverre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_cars&parts Skrevet Januar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2013 hmm....da er ikke det så interessant for meg dessverre... oki Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_cars&parts Skrevet Januar 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2013 hmm....da er ikke det så interessant for meg dessverre... oki Hva er du intr i å gi,kan få den noe billigere v/RASK handel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 hehe... ja si det... 10k? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå