Håvar Laugen Skrevet Januar 21, 2013 Skrevet Januar 21, 2013 Hei. har netopp kjøpt meg min første 520 e34 der revers ikke funker, går fint i alle andre gir. problemet er at når jeg drar spaken det ekstra hakket til venstre og ska sette den i revers så kommer den ikke i gir. når jeg tar av mansjetten ser jeg at spakestellet står ganske langt fram, vet ikke om dette er normalt men er det noen som kan hjelpe meg, om det bare er overføringen som er feil justert evt defekt eller om det i verste fall er girkassen som er gått heden? HJELP
kje Skrevet Januar 22, 2013 Skrevet Januar 22, 2013 Slakk i giroverføringen kan være nok til at du ikke får den langt nok over til ventre. Du merker dette om girspaken er som en rørepinne. Evt om det er montert gale deler i overføringen (eks. feil shortshift).
Håvar Laugen Skrevet Januar 22, 2013 Forfatter Skrevet Januar 22, 2013 Girspake er tight og fin, er ikke shortshift på den.
Håvar Laugen Skrevet Februar 4, 2013 Forfatter Skrevet Februar 4, 2013 er det virkelig så lite hjelpsomme folk på dette forumet? bedre erfaring med VACN altså, og der var det elendig
kje Skrevet Februar 4, 2013 Skrevet Februar 4, 2013 Legg deg nå heller under bilen å se/kjenn etter mulige årsaker, samt ta bilder. Legg bildene ut her med forklaring av hvordan du opplever det så skal du se at du får hjelp. Litt egeninnsats kreves. Vi kan (foreløpig) ikke reparere bilen din gjennom tankepverføring...
Håvar Laugen Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Skrevet Februar 5, 2013 har da kjent å sett på det, har aldri vært borti BMW før så er my annerledes fra Audi, girspaken i bilen står ganske langt fram, kan ta noen bilder imorgen å legge ut om det gjør det enklere for noen å skjønne hva jeg mener!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå