hamansen Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 Hvilket moment skal brukes på svinghjulsboltene på M50? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asgeir94 Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 122 nm med locktite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asgeir94 Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 Topplokkbolter, trinn 1, Nm 33 Nm oljeinnsmurt (Torx M6 = 9,9 Nm) Topplokkbolter, trinn 2, Nm Stram 93° Topplokkbolter, trinn 3, Nm Stram 93° Topplokkbolter, trinn 4, Nm (Ingen etterspenning) Topplokkbolter, trinn 5, Nm (Min. høyde topplokk 139,70 mm) Arbeidstid for skifte av toppakning 6 timer og 20 minutter Bærelagerbolter, Nm 22,5 Nm ± 2,5 Nm + 50° oljeinnsmurt Veivlagerbolter, Nm 23 Nm + 70° oljeinnsmurt Svinghjulsbolter, Nm Stram 122 Nm Veivakselremsk./Svingningsdp.,Nm 23 ± 1/ 410 ± 20 (Tannremshjul 22 Nm) Kamakselhjul senterbolt, Nm Trinn 1 = stram 5 Nm, Trinn 2 = stram 22 Nm, ny Remstrammer, Nm Stram til 40 Nm Tennplugg, Nm Stram 26 Nm Hjul, Nm Stram 100 Nm Fornav, Nm Stram 290 Nm Baknav, Nm Stram 247 Nm her har du alle momentene til motor (m50). kopi fra tolerancedata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollerboy Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 Denne bør bli sticky! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Januar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2013 Takk! Den er jo genial den oversikten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asgeir94 Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 jepp. den er fin. siden du holdt på med svinghjul så tenkte jeg at du holder sikkert på med mer på motoren også så da kopierte jeg alt som sto slik at du slipper og spørre flere ganger om må sitte og vente på svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Januar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2013 jepp. den er fin. siden du holdt på med svinghjul så tenkte jeg at du holder sikkert på med mer på motoren også så da kopierte jeg alt som sto slik at du slipper og spørre flere ganger om må sitte og vente på svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå