Medbyn Skrevet Januar 21, 2013 Skrevet Januar 21, 2013 Hallo! Har bygd om min b25 til turbo! nye plugger, bensintrykksregulator, register, fordelerlokk, Fordelern å pluggledningene er i riktig rekkefølge! registeret har jeg prøvd på forskjellige hakk, men får den ikke til å gå som den skal! starter noen ganger, men da får jeg den ikke over 3500rpm, og er kunn ettertenning(skyter hele tia) Noen som vet hva dette kan være? trur bilen har stått i noen år btw! takk for svar på forrhånd!
terminator Skrevet Januar 22, 2013 Skrevet Januar 22, 2013 kamdrevet er justerbart, kan det var at du har justert litt på det uten at du vet det?
Joachim_M5 Skrevet Januar 22, 2013 Skrevet Januar 22, 2013 Såfremt han ikke har satt på annet kamdrev enn det originale så er det ikke justerbart nei!
terminator Skrevet Januar 22, 2013 Skrevet Januar 22, 2013 på bror min sin 325 er det ein tapp på kammen, og ett hull i kamdrevet, det hullet er avlangt. altså justerbart. veldig lite , men nok til at tenningen blir justert..
Joachim_M5 Skrevet Januar 22, 2013 Skrevet Januar 22, 2013 Da er det ødelagt, for det er IKKE noe justering originalt, end of discussion.
Morty999 Skrevet Januar 22, 2013 Skrevet Januar 22, 2013 og om du har satt det feil, så skal ikke tenninga bli feil, fordi gnisten ut av coilen er styrt av hjernen og vil komme på riktig tidspunkt uansett, men den vil jo gå rart om kammen står feil. tenninga blir riktig uansett.
Medbyn Skrevet Januar 22, 2013 Forfatter Skrevet Januar 22, 2013 drevet skal ha et hull ja! uten noe form for regulering!? men den er tungstartet også! ny bensin blir prøvd i nærmeste fremtid! men den som er der, er ikke noe spesielt gammel!
Joachim_M5 Skrevet Januar 23, 2013 Skrevet Januar 23, 2013 Ja, det står en tapp i kammen som skal inn i hullet på kamdrevet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå