TommyFF Skrevet Januar 22, 2013 Share Skrevet Januar 22, 2013 hei. ser på e61, og har egentlig ikke planer om å kjøpe før min e39 er helt ferdig sånn jeg vil ha den. hva er deres mening om denne, pris/utstyr osv tatt i betraktning? http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=39044090 Fortsatt garanti mht til rust så den rusten han sa var på den ( bakluke) har Bmw godkjent å ta på garanti. Ledningsnett komplett til bakluke, samt switch bryter til glassluke er byttet. han har også akkurat byttet bærearmer,stabstag,casterstag i forstilling + 4hjuls kontroll. Interiøret likte jeg egentlig ikke, men nå har det vokst litt på meg, og kan fint leve med det, selv om jeg skulle hatt svart/silver interiør. Grunnen til at jeg spør om deres mening er min manglende erfaring med e61. han nevnte fukt i diode lykter, som er standard på disse har jeg forstått, dyrt å fikse? Setter pris på alle innspill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyFF Skrevet Januar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2013 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Ser ut som en ok bil dette. Bra at de tingene har blitt fikset. Er ganske kostbart å fikse slike feil. Nye lykter koster ca 10k pr stk, avhengig om du har xenon eller ikke samt adaptive lys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyFF Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2013 siklet lenge på e61 nå, men slo det en smule ifra meg da jeg har en e39 jeg må bli ferdig med først, før denne dukket opp.. etter mye tenking har jeg besluttet å vente til neste sommer, å ha e39 frem til da. og heller kjøpe 525 eller 530 bensin av facelift utgaven e61, da den forhåpentligvis har sunket litt i pris innen da. takk for innspill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå