Oberland Skrevet Januar 22, 2013 Share Skrevet Januar 22, 2013 Mulig dette har vært foreslått tidligere, men hadde det ikke vært kult om flest mulig her inne hadde samles på ett treff? Altså bilene å hele bøttebaletten.. Kunne kansje vært en fordel også med tanke på evt skru-hjelp, deler, verktøy osv osv.. Er dette gjennomførbart og er det evt interesse for noe slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mlian Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 hadde vært kult d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Det hadde vært noe ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Nå er jeg meget sjeldent på treff men, hvis jeg skulle så ville dette absolutt vært attraktivt for min del! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Dette hadde vert kjempe bra om en fekk til:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Hadde vært ganske kult ja Stiller gjerne opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Rudskogen juli så stiller jeg om det blir stand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå