Erlendmelk Skrevet Januar 22, 2013 Skrevet Januar 22, 2013 Hvor ligger viftemotstanden på 92mod e34 m5 touring? Vifta mi går bare på max. Noen ganger går den ikke i det heletatt..
///MPower Skrevet Januar 22, 2013 Skrevet Januar 22, 2013 har du vri brytere eller glidejustering på varmeregulator? her er en guide hvis du har vribrytere, er den ikke der, så er den på passasjer siden ca samme plass, men kan ha annen farge. http://autopower.se/mekartips/mekartips.asp?dokid=41 har forresten en motstand liggende, den er ny. mener den var blå, må sjekke. gi en lyd om hvilken farge det er på din hvis du er int.
Erlendmelk Skrevet Januar 22, 2013 Forfatter Skrevet Januar 22, 2013 Har glidejustering. Er ikke på førersiden så får se på passasjer siden Er i gang med å bytte til en vifte jeg har liggende nå... men om det ikke blir bedre tar jeg kontakt angående motstanden
///MPower Skrevet Januar 22, 2013 Skrevet Januar 22, 2013 ah, da har du nok et sånt "sverd". det sitter på baksiden a glidejusteringen hvis eg husker rett. ta vekk sidepanelet på dashen ned mot fotbrønn så ser du det nok. søk på climate control sword e34 så kommer det nok opp noe bilder av hvordan det ser ut osv.
Erlendmelk Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Skrevet Januar 24, 2013 Ingen forskjell etter viftebytte Har tatt ut det sverdet.. får ikke til å se om det er ødelagt. Bare å bytte det da eller?
Erlendmelk Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Skrevet Januar 24, 2013 åhelvete det var dyrt for et sverd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå