CptApollo Skrevet Januar 22, 2013 Share Skrevet Januar 22, 2013 Håper i disse tider på å få klargjort bilen min for salg til sommeren. Grunnet småbarn blir baksetene i 3-serien for små for bilstoler, og bagasjerommet for lite for vogn pluss pluss. Før salg må jeg få rettet ut en liten bulk å ei dør, evt. bytte hele døra, samt få fikset noe under panseret Bilen har gått knappe 106 000 km i kaldt klima, hvorav de siste 20 000 har vært på "salt-frie" veier. Utover noe av utstyret som nevnes nedenfor har jeg skiftet pærer i AE, slik at det nå er helt hvite fine AE (LED). Rutene (minus siderutene foran), er alle "proffsotet" med 20 % film. Den har iso-fix i baksetene, er sort metallic, har sportsseter, er pent kjørt og fremstår som ny innvendig. Setene er i stoff (noe som er greit her oppe i nord). Her er noe av utstyret: S205A Automatic transmission S240A Steering wheel, leather S249A Multifunction f steering wheel S386A Roof railing S431A Interior mirror with automatic-dip S493A Storage compartment package S494A Seat heating driver/passenger S4AEA Armrest front, retractable S502A Headlight cleaning system S507A Park Distance Control (PDC), rear S520A Fog lights S521A Rain sensor S522A Xenon Light S534A Automatic air conditioning S540A Cruise control S663A Radio BMW Professional P7RPA Advantage package P7RSA Package Comfort S842A Cold-climate version S850A Additional Export tank filling S896A Daytime driving lights Bildene er tatt før det ble lagt på solfilm, og gir derfor et litt "annerledes" inntrykk av bilen etter min mening. På forhånd takk for alle konstruktive tilbakemeldinger edit: endret trådtittel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 22, 2013 Share Skrevet Januar 22, 2013 årsmodell? 150-200 tusen er vel rundt der de ligger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CptApollo Skrevet Januar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2013 Ai, glemte å si at det er en 2006 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CptApollo Skrevet Februar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2013 Det må tilføyes at bilen er helt rå på lave temperaturer (i motsetning til et par dieselmodeller ): edit: bilde lagt til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ducatiboy72 Skrevet Februar 9, 2013 Share Skrevet Februar 9, 2013 Solgte min 2006 320d touring i høst for 200 000. Den hadde gått 120 000km, men hadde ALT utstyr (el sports seter, skinn, proff navi, panoramatak, adaptive lys etc). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CptApollo Skrevet Februar 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2013 Ja, etter å ha sett litt på finn.no er jeg usikker på om jeg kan få så mye. tenker et sted mellom 160-185 000. Kanskje man kan være litt heldig å få bra innbytte også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå