SST Skrevet Januar 22, 2013 Share Skrevet Januar 22, 2013 Noen her som har peiling og lyst til å hjelpe meg med å photoshoppe felger på bil? Jeg er helt på bærtur når det gjelder slikt, så har rett og slett ikke sjans! Vet ikke en gang om det går å bruke bildene, men prøver meg. Det gjelder disse felgene: På denne bilen: På forhånd tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SST Skrevet Januar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2013 Oj.....de felgene ble veldig store i forhold til bilen :/ 150-tommere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Januar 22, 2013 Share Skrevet Januar 22, 2013 Først og fremst så finnes det en tråd for sånne forespørseler, som heter "Den store photoshop tråden" og ligger i bilde/showoff delen av forumet. Søk litt først Og for det andre, så kan det være lurt å finne et bilde hvor felgen sitter på en bil, slik det blir mye mere realistisk da. Legg gjerne med navnet på felgen og flere bilder og velge mellom, samme gjelder bilder av bilen Kan kanskje prøve om du gjør det jeg skriver ovenfor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SST Skrevet Januar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2013 Først og fremst så finnes det en tråd for sånne forespørseler, som heter "Den store photoshop tråden" og ligger i bilde/showoff delen av forumet. Søk litt først Og for det andre, så kan det være lurt å finne et bilde hvor felgen sitter på en bil, slik det blir mye mere realistisk da. Legg gjerne med navnet på felgen og flere bilder og velge mellom, samme gjelder bilder av bilen Kan kanskje prøve om du gjør det jeg skriver ovenfor Sorry! Skulle selvsagt søkt, men trodde ikke det fantes en samletråd for slikt. (Finnes tydeligvis en tråd for ALT om dagen) Det er nettopp det som er problemet, har googlet i hele kveld, men ikke funnet ETT bilde av denne felgen montert på bil. Flere bilder av bil skal la seg gjøre. Så legger jeg det selvfølgelig i "Den store photoshop tråden". Takk for innspill, Poppy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Kastet sammen dette her til deg. Go for it Bilder brukt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SST Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2013 FLOTT! Tusen takk, Custom! Står på trappene til å bestille meg en ny Countryman, og må selvsagt finne meg noen spennende felger. Disse står høyt på listen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SST Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2013 Men om proposjonene stemmer, så ser jeg at jeg helst skulle hatt de i 19" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg