Nikolaisen Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Jeg driver å planlegger en liten oppgradering av bilen til sommeren. Har tenkt å montere en M-Tech2 frontfanger da. Jeg fant dette på Finn.no , å det er jo billig . http://trolltuning.com/index.php?option ... Itemid=101 Er det noen her inne som har erf med Troll Tuning produkter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Jeg har handlet der tidligere. Veldig grei kar og har masse gode deler/styling til BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 viewtopic.php?f=9&t=133449&hilit=troll+tuning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 hehehe, vel vel! Jeg har handlet der og fikk selvfølgelig feil fanger tilsendt.. Fikk aldri tak i han som driver det så jeg handler ikke der mere. Når det kommer til uorginale fangere kan man få ett OK resultat men, jeg skal aldri sette en uorginal fanger igjen på en av mine biler vertfall. Syntes alt bare ble feil til slutt og vuderer sterkt å skaffe meg en ny orginal fanger for å få alt til å se riktig ut. Men for all del, kjøp M-tech 2 fanger hvis du skal ha. M3 fangeren ser kjedelig ut mindre man har en M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikolaisen Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2013 Ja er enig at M3 fanger er kjedelig om man ikke fullfører resten av M greiene. Ser det er litt ymse kommentarer om de Trollgutta her , hehehehehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå