NeonMuffler Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 hei, går det ann å åpne og bytte pærer inni bryterne til lys og tåkelys på e34? nå har begge gått i begge bilene mine, så er tragisk hvis man må bytte hele brytern isåfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bloppe Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Åpnet en tåkelysbryter nå, og det ser ikke lett ut å bytte pæren, den er loddet fast ser det ut som. Sikkert lettere å bare få tak i nye brytere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2013 ok, noe dritt. idiotisk patent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 24, 2013 Share Skrevet Januar 24, 2013 Du kan lodde inn nye. Bytte farge om du vil. Gjort det på flere lysbrytere.. Husker jeg fiksa til rosalys i brytere på en E36 jeg hadde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2013 oh lord:P er vel ikke verdt alt arbeidet kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 24, 2013 Share Skrevet Januar 24, 2013 Opp til deg det, bruker 30min på 2 brytere er ikke så galt. Tenk deg hvor mye tid som har gått med på alt det andre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå