TMarki Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Hei Selger nå bilen grunnet lite bruk og andre prioriteringer. Har vervet meg i sjøforsvaret og vil seile mye i år. bilen har stått nesten ubrukt hele 2012 og kommer muligens til og stå mye ubrukt i 2013 også. Bilen er en 1991 e36 sedan 320ia Bilder: viewtopic.php?f=6&t=186223 Bilen er gått 245k kilometer men ingen ulyder eller rar oppførsel. Automatgiren er som alle andre gamle automatkasser litt slurven ved full nedbremsing men går veldig fint på lengre strekninger og bruker ikke mye bensin. Mye slitedeler er blitt byttet som foringer bremsedeler og dynamo. Bilen har nylig fått montert på M-tech frontfanger men er i byggestadiet så vil montere nye deler fortløpende. Fikk litt problemer med lakkering av nye skjermer foran så de er en liten fargetone forskjell enn resten noen jeg ønsker og få fiksa raskt. dette krever nok bare 2 strøk med lakk. Deler som ikke er montert men som medfølger:m-tech sideskjørt og diffusor, trådløs sentrallås Disse ligger klare i garasjen og følger med ved handel. Ellers er det ikke for mye rust men ikke 100% plettfri følger med et bra anlegg med stor basskasse fra boston baki som kan tas ut ved ønsket bagasjeplass. her følger det også med noen nye høyttalere som ikke er montert. Ønsker 23 000 for bilen og alt ekstra/reserve delene men er fan av pruting så er bare og prøve =) Ring på tlf: 47311753 eller send meg en mail hvis dere lurer på noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå