bad luck Skrevet Januar 23, 2013 Skrevet Januar 23, 2013 hei. vi er to stk aldrende "gutter" som hadde en del arti deler liggendes som vi syntes vi skulle bruke på noe gøy dette er en av bilen da vi også har en e46 00mod som skal få seg m50 turbo. regner med det blir egen tråd om den når vi starter for fullt på den. men e30 er prioritert nå da vi har det meste til den. bilen er en 320i fra 1990. med et stoort minus som takluke org shadowline og mye utstyr som ac og eletrisk det meste. kjøpte karrosn av eivind b hær på forumet. fikk tak i nesten komplett m-tech2 plastikk av freddalur. bilen har nå fått gs performance coilovers e36 m3 bremser og bærearmer. e36 tannstang. nav fra e28, som er justert litt fra jaas svikstål akslinger polyforinger i alt av understellet. tilton pedalboks alt av bremserør er nytt eletriske blir egenkomponert med go hjelp fra en kompis. sorte de foran og sorte lykter bak motor hviler på aluklosser og motorfester fra jaas 210 diff med 3.07 og litt info om motor. motor er m30 b35. h-profil råder forsterka rådelager stempel wiseco, 93borr arp studs i alt coopering pakning toppen er porta en god del av tore østhus forsterka vippearmer z55 kam Garrett To4Z turbo jaas innsug jaas grenrør elektromotiv tec gt elektromotive coilpakke nissan 90mm spjeldhus 1260 cc Precision dyser tial 60mm wastegate tial 50mm dump tilton tre plata clutch 530 diesel gearkasse, tilpassa m30 fra jaas aeromotive elimator bensin pumpe aeromotive Pro Series bensintrykkregulator aeromotive bensintrykksmåler nuke fuelrail an10 inn an8 retur griffin racing high flow radiator stewart eletrisk vannpumpe an koblinger på alt av bensin motoren er bremset på 98okt og ble brukt på et treff ifjor hvor alt funka fint. men fikk litt trøbbel med litt vannlekasje som jeg trodde var "bare" og skifte pakning. men da viste det seg at stempla stod feil vei og hadde "smelta" så da var det bare og bestille nye og øke fra 92,5-93 borr. så venter nå på stempel. skal prøve og være flink med bilder dette er fra siste benking trangt pakker er gøy sånn så det ut når jeg tok av toppen sånn såg alle 6 stempla ut dummy motor og lykter har ikke flere bilder nå. men skal få tatt flere bilder med kamera da dette er tatt med tlf
bad luck Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Skrevet Januar 23, 2013 har og en 210 diff fra e34 som muligens er tilsalgs om jeg kommer over en fra e28
Morty999 Skrevet Januar 23, 2013 Skrevet Januar 23, 2013 har og en 210 diff fra e28.. di stempla så ut som var for store for syl spørs du meeg med, sammen med litt mager blanding, (hvite i kanten)
bad luck Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Skrevet Januar 24, 2013 har og en 210 diff fra e28..di stempla så ut som var for store for syl spørs du meeg med, sammen med litt mager blanding, (hvite i kanten) inntrisert i og selge diffen? har målt sylindrene og de var ikke for trang. så hva som kan til det vet ikke jeg. har antagligvis vært litt hard på tenninga... men noen som har en formening om hvorfor de ble sånn på sidene?
S:M:G Skrevet Januar 24, 2013 Skrevet Januar 24, 2013 Jeg ville satt en knapp på for trang boring, er anbefalt med en del stempel til sylinder klaring, i alle fall med 2618 legering noe jeg mener disse er, de vokser en del når de får varmen i seg. Er det sånn på begge skjørtene/sidene? Tenkte og litt på at gradene i bunn av sylinder ikke var tatt, men da hadde ikke skjørtene vært skrot helt opp til ringene.
_anders Skrevet Januar 24, 2013 Skrevet Januar 24, 2013 hvilken utveksling har 210 diffen du har til e34?
bad luck Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Skrevet Januar 24, 2013 hvilken utveksling har 210 diffen du har til e34? 3.07 tru e d va
bad luck Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Skrevet Januar 24, 2013 Jeg ville satt en knapp på for trang boring, er anbefalt med en del stempel til sylinder klaring, i alle fall med 2618 legering noe jeg mener disse er, de vokser en del når de får varmen i seg.Er det sånn på begge skjørtene/sidene? Tenkte og litt på at gradene i bunn av sylinder ikke var tatt, men da hadde ikke skjørtene vært skrot helt opp til ringene. d er sånn på begge sidene ja. etter d vi har målt så er det ikke for trangt.
Jørgen-A Skrevet Januar 24, 2013 Skrevet Januar 24, 2013 Stempla er rett og slett blitt slik pga tenningsbank. Det har blåst forbi ringer og det har blitt varmgang på stempelsidene pga det. Ikke noe mere og spekulere i.
S:M:G Skrevet Januar 24, 2013 Skrevet Januar 24, 2013 Stempla er rett og slett blitt slik pga tenningsbank. Det har blåst forbi ringer og det har blitt varmgang på stempelsidene pga det. Ikke noe mere og spekulere i. Eller en knapp på dette, godt det er folk med snøring inne å tar en titt i ny å ne.
bad luck Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Skrevet Januar 24, 2013 her er e46 som skal få m50 med pustehjelp
bad luck Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Skrevet Januar 24, 2013 bremser fra testpilotn nye coilovers fra gs performance. noen som har nå erfaring me disse?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå