bad luck Skrevet Juli 9, 2013 Forfatter Skrevet Juli 9, 2013 fungerer veldig bra nå etter siste mappinga. måtte i beneken en tur til da dysene hadde blitt fulle av dritt etter siste mappinga. så med ny rensa dyser og nye filter så ble det 611whp og 820wnm. på samma trykk som sist. ble desverre ikke e85 nå eller da eksosn er for liten. men det er artig og endeleig få kjørt litt og. hjul har blitt bestill og er under bygging i usa. håper det kommer snart. her er et bilde fra en liten luftetur her om dagen.
freddalur Skrevet Juli 9, 2013 Skrevet Juli 9, 2013 Syns den er meget grov med nåværende felger og jeg balle
bad luck Skrevet Juli 9, 2013 Forfatter Skrevet Juli 9, 2013 Syns den er meget grov med nåværende felger og jeg balle Vikti å ha noe og velge i. Men synes gull felger passer fargen. Men de felgene som står på er kantkjørt og voldtatt i flere år. Men hadde funka ok hadde de vært hele.
bad luck Skrevet Juli 9, 2013 Forfatter Skrevet Juli 9, 2013 Ja funker fint og knall register. Skulle ønska litt lettere utveksling. 3.07 nå. Men tror jeg skal prøve 3.64
bad luck Skrevet August 5, 2013 Forfatter Skrevet August 5, 2013 lørdagen ble det en tur til Surnadal på Nordmøre gatebilklubbs treff. bilen funke fint tur retur. fikk og brukt litt dekk i burneringen. har en film men får ikke lastet den opp hær..tips? dette ble den første "lange" turen med bilen og alt ser ut til og begynne og funke fint pokal ble det og
bad luck Skrevet August 18, 2013 Forfatter Skrevet August 18, 2013 Mangler bare skilt nå Roger Moore ja det hadde vært noe d:)
bad luck Skrevet September 25, 2013 Forfatter Skrevet September 25, 2013 overhaling av diff og skifte av utveksling pågår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå