Julianv Skrevet Februar 1, 2013 Skrevet Februar 1, 2013 Prøv å koble av stikket til tomgangsregulatoren og still inn spjeldet til nesten lukket (må muligens stille et par ganger for å treffe ca 800rpm). Er ofte en elektrisk feil i tomgangsregulatoren som gjør at den blir utrolig tregstartet. Vis den starter da, så vet du hva som er gale. Det med at den starter med LMM av, betyr bare at det er noe elektrisk tull. Den går i "nødmodus" på ferdigsatte instillinger som ikke er optimale for effekt/forbruk. Evt kan du låne en LMM fra en bil i nærområdet vis det er en mulighet. Sjekk også rotor/fordelerlokk når du først er i gang. Keep us posted.. EDIT: Facelift eller preface?
Julian Sommer Skrevet Februar 1, 2013 Forfatter Skrevet Februar 1, 2013 Preface Tomgangsregulatoren min er ikke elektrisk, så jeg tviler sterkt på at dette er problemet Den er vakuumstyrt. Har du noen andre gode tips? Prøver å få tak i en LMM jeg kan prøve. Takk, skal sjekke fordelerlokk også Takk for svar!
BMW_320_e30 Skrevet Februar 1, 2013 Skrevet Februar 1, 2013 Jeg hadde noe av samme problemet på min bil og lette i åver en måned før jeg fant svsret.. Det var kåmmen korrosjon, altså eir i kontakten til dysene da den hadde stådd full av vann. Ta den fra hverandre.. Helst pusse koblingene (pinenne) i begge kontskter og vask med elektrospray. Dette gjorde min veeeldig tongstartet og turtallet var så og si mongo
Julian Sommer Skrevet Februar 1, 2013 Forfatter Skrevet Februar 1, 2013 Jeg hadde noe av samme problemet på min bil og lette i åver en måned før jeg fant svsret.. Det var kåmmen korrosjon, altså eir i kontakten til dysene da den hadde stådd full av vann. Ta den fra hverandre.. Helst pusse koblingene (pinenne) i begge kontskter og vask med elektrospray. Dette gjorde min veeeldig tongstartet og turtallet var så og si mongo Det hadde jeg ikke kommet til å tenkt på selv på ei stund heller! Takk, dette skal sjekkes så fort det blir lyst ute.
bmw_odd Skrevet Februar 2, 2013 Skrevet Februar 2, 2013 Er den tungstarta både når den er kald og varm? Kan være defekt tempsensor til hjernen slik at den ikke får riktig mengde bensin.
Hellems, E30 Skrevet Februar 4, 2013 Skrevet Februar 4, 2013 Vaska tomgangregulatorn min i diesel jeg, sjekka at den fungerte og greier og det gjorden. Men blir ikke noe forskjell nå jeg tar ut kontakta da den går. Blir det forskjell på din? har ikke noe jeg kan komme på ang din nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå