ES Skrevet Januar 24, 2013 Share Skrevet Januar 24, 2013 Som topic sier. Noen som har utstyr og litt tid til overs ? Kan til gjengjeld låne bukk/mekkeplass i ny og ne. Mvh Einar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ES Skrevet Januar 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2013 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erikv88 Skrevet Februar 15, 2013 Share Skrevet Februar 15, 2013 Hva legger du i å "programmere AUX " AUX plugg inn og ut av anlegget ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogis Skrevet Februar 15, 2013 Share Skrevet Februar 15, 2013 kor holder du til då? eg lure på det samme betaler greit gi meg en pling vist du vet noe ? tlf 46749019 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ES Skrevet Februar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2013 Aktivere aux funksjonen, hvis det var vanskelig å forstå. Kontakten har jeg montert og koblet i de riktige pinnene på spilleren. Hvis du vil ha det gjort fort kan jeg sende deg nr til en kar i Åsane som sikkert kan ordne det for deg. Selv er jeg offshore i Australia, så blir ikke aktuelt før i midten/slutten av mars for min del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mokka94 Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 Hei, lurer på det samme tenkte og instalere en aux i hanskerommet på min Bmw e60 men virker som om kodingen er den vansklige delen her noen som vet om en måte å gjøre det billig på ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ES Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2013 Skrev rett over her at ja, nå vet jeg om et par stykker som kan ordne det installer kabelen og gi en lyd når du er klar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå