Gå til innhold

elektriske vindu forran e34

krizz95
 Share

Anbefalte innlegg

Men rart at kontaktene til vinduene ligger der da..?

hmm ja siden de liggger klart i midtkonsollen, men har du letet i deshbordet? eller fulgt ledningene fra midtkonsoll? er ikke sikker men mener sikringer og reele ligger under baksetet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Relêne ligger under baksetet ja, og klikker når vi trykker på knappen til vindusheisen. Har målt alle kontakter vi kunne finne, uten noe hell.

Er forresten min bil vi skal montere i!

jeg ville ha målt i kontaktene under reelet for og finne de ledningene som skal gi strøm fram til i bilen igjen og så leite deretter. (vis det fins) godt mulig det er et skjøte stykke under deshen som dere må koble dere inntil?

det kan hende du mangler ledningsnett som går fra deshen til dører?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men rart at kontaktene til vinduene ligger der da..?

jeg trur de kontaktene ligger der fordi de tilhører resten av lednigsnett som ligger under gulvet og midtkonsoll. pga masse produktsjon, veldig mange biler som har ledningsnett til varme sete feks uten at bilen ble levert med varme setet, trur det spørs på årsmodel osv. når bilene ble bygget i fabrikk har dem flere dører som kan monteres på bilen , spørs kun på kundens utstyr bestilling . for og gjøre det enkelt så er karroseriene akkurat det samme fra 518 til m5 karroseriet blir bare senket over det oppsettet bestillingen krever så monterer dem bare deretter som dem har liggenes klart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er klar over det, men ettersom at relemodul og kabling til brytere og slikt ligger klart burde det jo ligge kabler eller kontakter til el vinduene en eller annen plass i bilen

Derfor jeg lurer på om noen vet hvor dissr ligger evt hvor de må kobles til om det skal legges nytt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har kontaktene under midtkonsollen ligger alt klart i bilen til el-heiser, men du trenger nytt ledningsnett i dørene. I noen tilfeller må relemodul og/eller grunnmodul skiftes, men normalt ikke... Ikke begynn å trekke ledninger på kryss og tvers; det er ikke nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...