krizz95 Skrevet Januar 24, 2013 Share Skrevet Januar 24, 2013 Holder på å ettermontere elektriske vindu forran på e34en til en kompis Har fått koblet på bryerne kontakter lå klart, men vi finner ingen ledninger eller kpntakter til motorene, noen som vet hvor disse ligger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dontzi Skrevet Januar 24, 2013 Share Skrevet Januar 24, 2013 skal ligge langt oppe i døra, men du skal ikkje ver så sikker på at den er der... hadde ikkje på min gamle e34. Eg tok å kjøpte et ledningsnett som hadde har de liggendes enda, rakk aldri å montere det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krizz95 Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2013 Men rart at kontaktene til vinduene ligger der da..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dontzi Skrevet Januar 24, 2013 Share Skrevet Januar 24, 2013 har sett litt rundt på nette, noen sier at de finner ledninger til bryterene og selve styrings enheten. men mangler stort sett ledninger i døren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulriksen Skrevet Januar 24, 2013 Share Skrevet Januar 24, 2013 Men rart at kontaktene til vinduene ligger der da..? hmm ja siden de liggger klart i midtkonsollen, men har du letet i deshbordet? eller fulgt ledningene fra midtkonsoll? er ikke sikker men mener sikringer og reele ligger under baksetet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dontzi Skrevet Januar 24, 2013 Share Skrevet Januar 24, 2013 Men rart at kontaktene til vinduene ligger der da..? er ikke sikker men mener sikringer og reele ligger under baksetet Det stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Applebee Skrevet Januar 24, 2013 Share Skrevet Januar 24, 2013 Relêne ligger under baksetet ja, og klikker når vi trykker på knappen til vindusheisen. Har målt alle kontakter vi kunne finne, uten noe hell. Er forresten min bil vi skal montere i! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulriksen Skrevet Januar 24, 2013 Share Skrevet Januar 24, 2013 Relêne ligger under baksetet ja, og klikker når vi trykker på knappen til vindusheisen. Har målt alle kontakter vi kunne finne, uten noe hell.Er forresten min bil vi skal montere i! jeg ville ha målt i kontaktene under reelet for og finne de ledningene som skal gi strøm fram til i bilen igjen og så leite deretter. (vis det fins) godt mulig det er et skjøte stykke under deshen som dere må koble dere inntil? det kan hende du mangler ledningsnett som går fra deshen til dører? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulriksen Skrevet Januar 24, 2013 Share Skrevet Januar 24, 2013 Men rart at kontaktene til vinduene ligger der da..? jeg trur de kontaktene ligger der fordi de tilhører resten av lednigsnett som ligger under gulvet og midtkonsoll. pga masse produktsjon, veldig mange biler som har ledningsnett til varme sete feks uten at bilen ble levert med varme setet, trur det spørs på årsmodel osv. når bilene ble bygget i fabrikk har dem flere dører som kan monteres på bilen , spørs kun på kundens utstyr bestilling . for og gjøre det enkelt så er karroseriene akkurat det samme fra 518 til m5 karroseriet blir bare senket over det oppsettet bestillingen krever så monterer dem bare deretter som dem har liggenes klart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krizz95 Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2013 Er klar over det, men ettersom at relemodul og kabling til brytere og slikt ligger klart burde det jo ligge kabler eller kontakter til el vinduene en eller annen plass i bilen Derfor jeg lurer på om noen vet hvor dissr ligger evt hvor de må kobles til om det skal legges nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kje Skrevet Januar 24, 2013 Share Skrevet Januar 24, 2013 Hvis du har kontaktene under midtkonsollen ligger alt klart i bilen til el-heiser, men du trenger nytt ledningsnett i dørene. I noen tilfeller må relemodul og/eller grunnmodul skiftes, men normalt ikke... Ikke begynn å trekke ledninger på kryss og tvers; det er ikke nødvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå