Henrik... Skrevet Januar 24, 2013 Share Skrevet Januar 24, 2013 Hvor får jeg kjøpt det såkalte "Dave F" filter kitet? Noen som veit? Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Januar 24, 2013 Share Skrevet Januar 24, 2013 Her: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2013 Ser ingen link? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Januar 24, 2013 Share Skrevet Januar 24, 2013 Så ikke noe bilde heller. Neida.. Har søkt litt på div forum og blitt linket til ett par ebay-sellers. Virker som om aktiviteten opphørte i 2009. På de selgerene jeg fant var "0 items for sale". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2013 Samme jeg så når jeg søkte å..men må da være noen som lager tilsvarende. KN sine egne var ikke like fine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeRo Skrevet Januar 24, 2013 Share Skrevet Januar 24, 2013 Jeg har noe lignende liggende, med ITG filter og skillevegg til E36, Conforti tror jeg det heter, det kan du få kjøpe hvis det er interessant. Har 3 tommers carbonstuss for kobling til luftmassemåler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Januar 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2013 Takk for tilbudet, men er ute etter sånt jeg la ut. Noen andre som veit eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå