kje Skrevet Januar 24, 2013 Skrevet Januar 24, 2013 Hei. Noen som har montert M5 25mm stabilisatorstag foran på 520/525? M5 girkassene hviler jo kun på to girkassefester helt bak på kassen, mens min hviler på 4 fester. De to foran krasjer selvfølgelig med det nye stab.staget. Så er spørsmålet; kappet dere de fremste festene og satt på M5 fester bak, eller bestilte nytt stab.stag nettopp til 520/525 med 4 fester (vokser ikke på trær)?
SST Skrevet Januar 30, 2013 Skrevet Januar 30, 2013 Kan ikke hjelpe deg, men bare et spørsmål,- bytter du ut til kraftigere bak også? Jeg har kjempegod erfaring med originalt stag fremme og M5 stag bak. Kjørte dette oppsettet på de 2 siste E34 jeg hadde. Forbedret kjøreegenskapene markant!
kje Skrevet Januar 30, 2013 Forfatter Skrevet Januar 30, 2013 Setter selvfølgelig på 18mm M5 stab.stag bak også ja, men der passer det uten noen form for modufikasjoner heldigvis Problemet dukker egentlig opp ved montering av det fremre staget...
kje Skrevet Februar 3, 2013 Forfatter Skrevet Februar 3, 2013 turner har stabstag foran. 3500,- på døra fra Turner. Fristende, men om jeg kan gjøre noe for å få montert M5 staget eller få fatt på et brukt som vil passe 525i hadde det vært topp
kje Skrevet Februar 3, 2013 Forfatter Skrevet Februar 3, 2013 Rettelse: 4100,- på døra. Om noen er interessert er nå M5 staget lagt ut for salg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå