Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Noen som har montert M5 25mm stabilisatorstag foran på 520/525? M5 girkassene hviler jo kun på to girkassefester helt bak på kassen, mens min hviler på 4 fester. De to foran krasjer selvfølgelig med det nye stab.staget. Så er spørsmålet; kappet dere de fremste festene og satt på M5 fester bak, eller bestilte nytt stab.stag nettopp til 520/525 med 4 fester (vokser ikke på trær)?

Skrevet

Kan ikke hjelpe deg, men bare et spørsmål,- bytter du ut til kraftigere bak også? Jeg har kjempegod erfaring med originalt stag fremme og M5 stag bak. Kjørte dette oppsettet på de 2 siste E34 jeg hadde. Forbedret kjøreegenskapene markant!

Skrevet

Setter selvfølgelig på 18mm M5 stab.stag bak også ja, men der passer det uten noen form for modufikasjoner heldigvis :) Problemet dukker egentlig opp ved montering av det fremre staget...

Skrevet
turner har stabstag foran.

3500,- på døra fra Turner. Fristende, men om jeg kan gjøre noe for å få montert M5 staget eller få fatt på et brukt som vil passe 525i hadde det vært topp :D

Skrevet

Rettelse: 4100,- på døra. Om noen er interessert er nå M5 staget lagt ut for salg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...