hao Skrevet Januar 24, 2013 Share Skrevet Januar 24, 2013 Finnes det noen steder der jeg kan laste ned gratis kart for minnebrikke på Dynavin? Tråden er redigert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moeraa Skrevet Januar 24, 2013 Share Skrevet Januar 24, 2013 Skal ikke si dette sikkert, men siden du hadde cd veksleren bak, så kan det være du må ha extension kit og koble de til bak der. åpne bak og sjekk om de passer der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2013 Nei. Det er i alle fall ikke like kontakter. ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rmb.bmw Skrevet Januar 25, 2013 Share Skrevet Januar 25, 2013 du mangler en svart plastik boks som skal kobles. i nr 3 for at multi ratt skal virke ser det ut som. kabel nr 1 ser ut som en radiosignal kabel i mitt øye. kabel nr 2 ser ut til å være til cd veksler. værtfall det jeg tror Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Januar 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2013 du mangler en svart plastik boks som skal kobles. i nr 3 for at multi ratt skal virke ser det ut som. kabel nr 1 ser ut som en radiosignal kabel i mitt øye. kabel nr 2 ser ut til å være til cd veksler. værtfall det jeg tror Fant nettopp ut av det ved å se bilder fra E39 Takk for hjelpa Vet du av link for nedlasting av kart til D90? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå