Halvor_nor Skrevet Januar 24, 2013 Skrevet Januar 24, 2013 noen som har bygd om fra m43 til m52 og fått det godkjent, som vil si hvor mye dette koster? bortsett fra understell, motor, el-nett, bremser osv. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
vetu03 Skrevet Januar 29, 2013 Skrevet Januar 29, 2013 Sliter vel kanskje litt med vekt her? Vet ikke hva forskjellen i vekt på disse er jeg men,
-Erik- Skrevet Januar 29, 2013 Skrevet Januar 29, 2013 Litt vagt spørsmål mtp. pris, men hvis du har egen donor bil koster det deg kun 2 timer på biltilsynet
Halvor_nor Skrevet Januar 30, 2013 Forfatter Skrevet Januar 30, 2013 så det er bare timene på biltilsynet som koster? hvordan er det med understell? er det nok å bytte bremser og fostilling, eller må jeg bytte alt? takker for svar Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
JulianS Skrevet Januar 30, 2013 Skrevet Januar 30, 2013 Er ikke sikkert du klarer vekta med 325, men 323 og 328 bør gå. Er bilen din registrert i norge i mer enn ti år?
Halvor_nor Skrevet Januar 30, 2013 Forfatter Skrevet Januar 30, 2013 ble importert fra tyskland i 2004... Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Halvor_nor Skrevet Januar 30, 2013 Forfatter Skrevet Januar 30, 2013 veier 328 mindre enn 325? :s Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
JulianS Skrevet Januar 30, 2013 Skrevet Januar 30, 2013 Ja 328 har m52 motor med alu blokk.. lønner seg å vente med å godkjenne til neste år da, ellers får du effektavgift i tillegg.
Halvor_nor Skrevet Januar 30, 2013 Forfatter Skrevet Januar 30, 2013 aha men et det samme bremser osv på 325 og 328?? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Halvor_nor Skrevet Januar 30, 2013 Forfatter Skrevet Januar 30, 2013 er det noen spesielle krav på donorbil? må vært godkjent i norge?? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Halvor_nor Skrevet Januar 30, 2013 Forfatter Skrevet Januar 30, 2013 takk for svar;) Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Halvor_nor Skrevet Februar 1, 2013 Forfatter Skrevet Februar 1, 2013 har ett spm. til... hva må byttes for å få bilen godkjent med m42/44? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
MaWeRiCk Skrevet Februar 2, 2013 Skrevet Februar 2, 2013 Skal du bygge om til M44 må du ha 320/325 bremser fordi IS er levert med disse orginalt. Har du en donorbil er det beste å få plombert delene før du bygger, da slipper du å få et verksted til å kontrolere/bekrefte at delene er orginal og byttet. Donorbil fra utlandet må moms være betalt. Kontrollen på BT koster kr. 490,- å betales ved godkjenning. Vektkontroll og Plombering før du bygger er gratis. Det ligger en del info på bimmers om dette og folk som har lagt ut svarbrev fra BT på ombygging du kan lese.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå