runstra Skrevet Januar 25, 2013 Share Skrevet Januar 25, 2013 Jeg har nylakkerte felger og skal montere dekk kjøpt på dekkonline i str 335.25.22 og 295.30.22. Noen som har tips/erfaring med monteringssted i Osloregionen som kan utføre dette både skånsomt og til en grei pris ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Januar 25, 2013 Share Skrevet Januar 25, 2013 Husker ikke om maskinen min klarer 22", men alt er opp til den som drar i spaken bør være grei skuring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runstra Skrevet Januar 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2013 Husker ikke om maskinen min klarer 22", men alt er opp til den som drar i spaken bør være grei skuring. Så bra, sender du PM med kontakdata, etter å ha sjekket om den tar 22 " ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Januar 25, 2013 Share Skrevet Januar 25, 2013 Det kan jeg gjøre.. Var ikke det jeg tenkte på egentlig var mer et tips om at det er greit å dra innom forskjellige steder og høre om de har noen som veit hva dem driver med og har litt yrkesstolthet men skal sjekke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bipbapbarra Skrevet Januar 25, 2013 Share Skrevet Januar 25, 2013 Asker Vulk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runstra Skrevet Januar 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2013 Asker Vulk! Takk for tips ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runstra Skrevet Januar 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2013 Det kan jeg gjøre.. Var ikke det jeg tenkte på egentlig var mer et tips om at det er greit å dra innom forskjellige steder og høre om de har noen som veit hva dem driver med og har litt yrkesstolthet men skal sjekke.. Ok, misforsto deg, men fint om du sjekker litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 25, 2013 Share Skrevet Januar 25, 2013 Sharifs Dekksenter.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå