Hovet Skrevet Januar 25, 2013 Skrevet Januar 25, 2013 Holder på med et prosjekt, har holdt på med det en måneds tid, og satser på å ha den kjørbar til våren. Det er en BMW E30 325i 1986 modell, den var hel når jeg kjøpte den, men med såpass gammel bil er det som regel en del å ta på den. Den er hellakkert for tre år siden av lakkerer, men jeg vil ta alt på nytt da jeg ikke er fornøyd med dette og skal bytte farge. Den er hellakkert i alpinweiss, og blandet i litt blå perlemor som jeg ikke er særlig fornøyd med. Planer for den: - Full m-tech 2 utenom vinge (x) - Keskin KT1 (x) - S50B32 (-) - Lakkering innvendig i sterlingsilber (x) - Lakkering utvendig i sterlingsilber (-) - Ta all rust jeg finner (har sveist gulv, koffert og hjulbuer) (x) - Senk 60/60 (formeninger?) (-) - Soting av ruter 30% (x) Bilder Bilder Mtech 2 front kommer her Org sota lykter Gulv ferdig sveist og grunnet Lakkering av døråpninger Koffertlokk skal lakkeres En kjapp maskering Lakkert med en grå tett farge. Bilen blir sølv, koffertrom blir dekket av teppe. Kanter ble lakkert Under skjermer skal tektyl fjernes og lakkeres med epoxygrunning Et lite bilde før jeg ribba den. stygg styling Dør gjøres klar til lakkering Nytt ratt ble handlet inn Shortshift kjøpt inn Elektrisk takluke Interiør Bakseter Interiøret, helt nytt skinn Update 03.01.2012 Under skjermer før,gammel tektyl og rust Etter,grunnet med epoxy Noe av det dummeste jeg har sett Update 05.01.2013 - Lakkering av dører Pusset Grunnet Første strøk Klarlakk Veldig vanskelig å få frem fargen på bildene.. Update 06.01.2013 - Soting av ruter Sotet ruter idag. Gjort av steven larsen, veldig bra resultat Bakruten tas til uka. Update 23.01.2013 - Lakkering av motorrom Har lakkert motorrommet idag. Motorrom før Etter
tommyheimberg Skrevet Januar 25, 2013 Skrevet Januar 25, 2013 Har helt spell ny m tech2 front komplett og helt ny m tech2 bakfanger ferdig modda til preface med fester osv! Ser forresten velldig bra ut det here!))
Hovet Skrevet Januar 25, 2013 Forfatter Skrevet Januar 25, 2013 Har helt spell ny m tech2 front komplett og helt ny m tech2 bakfanger ferdig modda til preface med fester osv! Ser forresten velldig bra ut det here!)) Har en bakfanger til i glassfiber liggende, men ville vært bedre med ferdig tilpassa.. er det plast eller glassfiber? pris på den?
Hovet Skrevet Januar 25, 2013 Forfatter Skrevet Januar 25, 2013 Har begynt å legge ledninger i rør. Veldig fornøyd med disse,men jeg hadde bare 3 meter ca fra et sett med høytallerkabler. Det er ganske fleksible sorte rør med et snitt på langs slik at man kan tre de på ledninger. Trenge disse i forskjellige størrelser, noen som vet hvor jeg får tak i de?
matsi Skrevet Januar 25, 2013 Skrevet Januar 25, 2013 Ser knall bra ut her må jeg følge med! liker det her med ledningene inni "rør" ser mye mer ryddig/cleant ut
bjørn vidar Skrevet Februar 17, 2013 Skrevet Februar 17, 2013 Ser bra ut Glenn. Fortsett med det gode arbeidet Kul farge forresten
Hovet Skrevet Februar 17, 2013 Forfatter Skrevet Februar 17, 2013 Takk har lakkert frontplaten og montert denne
winchester Skrevet Februar 17, 2013 Skrevet Februar 17, 2013 Bra prosjekt, følger med her. Digger fargen.
Hovet Skrevet Februar 22, 2013 Forfatter Skrevet Februar 22, 2013 Noen som har noen bilder hvordan ting skal være oppi takluken osv? Gikk litt fort i svingene under demontering. Også hvis noen har noen close up bilder av mtech 2 sidepanelene, ville det vært fint. ser ut til at panelet p åforskjermen skal overlappe døren litt?
mickey666 Skrevet Februar 23, 2013 Skrevet Februar 23, 2013 Kjempe bra stå på. Og legg ut masse bilder:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå