helland Skrevet Januar 25, 2013 Skrevet Januar 25, 2013 Har en brukt venstre framskjerm til e60/e61 2005 i carbonsort til salgs.. litt steinsprut er det, men det er ikke bulker eller sår.. Denne er i aluminium... Bud over 1000,- Har også en høyre framskjerm i samme farge, med litt bulker, kan selges for 500,- Høyre frontlykt bixenon, med liten ripe på glass, er til bixenon, men er ikke med tenner og ballaster.. bud ønskes Ny plast diffusor til bakfanger, uten hengerkrok selges 450,- 2 sett senkeskåler til e39/e60/e61 1 stk nytt, 1 stk brukt ca 3mnd. bud Ac Schnitzer fjærer som er kappa ca 1 runde mener jeg. bud Ta kontakt på PM! delene er i trøndelag, men kan sendes!
Simen! Skrevet Mars 27, 2013 Skrevet Mars 27, 2013 Står vel flere nr på lykta tror jeg. men det beste er vel om du har regnr. til bilen som lykta har sittet i, så er det bare gå inn på gs-bildeler så finner du delenr der Har du bilder?
helland Skrevet Mars 29, 2013 Forfatter Skrevet Mars 29, 2013 skal ordne med bilder jeg regnr HS92107
Simen! Skrevet Mars 29, 2013 Skrevet Mars 29, 2013 Det er fint! Søkte på bilen på gs, der kom det opp vanlig bi-xenon og adaptive xenon. så er denne lykta bi-xenon uten adaptive?
helland Skrevet Mars 31, 2013 Forfatter Skrevet Mars 31, 2013 er ikke helt sikker jeg, skal ta bilder i kveld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå