Kobar Skrevet Januar 25, 2013 Share Skrevet Januar 25, 2013 Selger en kollisjonskada e36 sedan for min svoger. Den er skrukkete hele passasjersiden, ingen knuste glass. Høyre bakhjørne er trykkt inn og baklykta er knust. Bakhjulet står skjeivt og det er brudd på stikkaksling ute ved hjulet. Bilen er svart, med svart custom (skinn?!) interiør i god stand. Står skilter på bilen pr dags dato. Den vil bli kastet innen årsavgift skal betales! Bilder sendes via mail eller facebook.(send meg en pm) Hbo 2500kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Januar 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2013 Bilen står i vest-agder, på grensen til Rogaland langs E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Januar 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2013 Bilen blir sendt til hugging i begynnelsen av mars får å slippe årsavgift! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sletten Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 Hei. Lurte på om han kansje kunne være interisert å i selge bare dørisde fremme vis ikke hele bilen blir solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Januar 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2013 Ja sålenge du skrur av selv. Bilen står ikke hos meg, og det er begrenset med verktøy hvor den står. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bberg Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 Kan du fikse et bilde av interiøret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Februar 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2013 http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnk ... Model=2132 Her er salgsannonse på bilen før kræsjen! Det som gikk med i kræsjen var: Framskjerm høyre side Begge dørene høyre side Bakskjerm høyre side Bakluke Baklykt høyre side Fram og bakfanger har noen riper Felger på høyre side er ødelagt med punkterte hjul Bakhjul høyre side står skjeivt med brudd på drivaksling Thats it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2013 Bilen står nå hjemme hos meg, så nå kan deler skrus av og sendes kjapt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Februar 11, 2013 Share Skrevet Februar 11, 2013 hvordan frontfanger? eventuell pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil_L Skrevet Februar 11, 2013 Share Skrevet Februar 11, 2013 Evt pris på framstol, samme hvilken side, tenker på å bygge ny gaming rigg med ordentlig stol denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Februar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2013 Frontfanger er original svart, litt sprekker og riper i høyre hjørne. 200kr Framstoler er i grått stoff med hull i førerstol, 50kr stk. Baksetet er i svart skinn (custom) i bra stand uten nedfellbare seterygg 500kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil_L Skrevet Februar 12, 2013 Share Skrevet Februar 12, 2013 Framstoler er i grått stoff med hull i førerstol, 50kr stk. Tar passasjerstolen jeg gitt (så lenge 50kr ikke er en skrivefeil) Evt å sende noe sånt? blir litt langt å kjøre til Rogaland for en stol synes jeg. Har muligens mulighet for å snakke med en som driver med langtransport om han skal en tur de veier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Februar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2013 50kr var seriøst ja fint om du får noen til å hente, jeg har ikke stor nok bil til å frakte en stol til postkontoret som ligger 1 mil herifra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå