635csi Skrevet Januar 26, 2013 Skrevet Januar 26, 2013 En kompis trenger ny frontfanger til sin orientblå E38. Dette er en diesel, så grunnet ulike grøftelys i forhold til bensinutgavene må den da være fra en dieselbil. Stor fordel om den i tillegg er orientblå. I tillegg er han på utkikk etter Alpina frontleppe. Ta kontakt om du har/vet om noe interessant EDIT: Kan også være interessert i fanger fra bensinutgave, da vi kan bytte til grøftlys fra bensinbil.
S.Hafsmo Skrevet Januar 26, 2013 Skrevet Januar 26, 2013 Alpina frontleppe replica får du på ebay til ca. ingen penger. Selgeren jeg kjøpte min fra heter "Carlovincriminals" mener jeg. Helt ok passform (må justeres litt i hjørnene) og helt ok kvalitet. Min har ihvertfall klart seg helt fint igjennom vinteren.
D.Toft Skrevet Januar 26, 2013 Skrevet Januar 26, 2013 http://www.ebay.com/itm/BMW-E38-7-SERIE ... 2ec0321789
635csi Skrevet Januar 26, 2013 Forfatter Skrevet Januar 26, 2013 Takk for tips gutter! Var jo billig Da gjenstår bare frontfanger. Snakka med han som trenger den nå, og vi fant ut at det går antageligvis an å montere en fanger fra bensinutgave, og så heller bytte grøftlysene. Da tror jeg vi utvider bruktmarkedet en del hvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå