Razer9 Skrevet Januar 26, 2013 Share Skrevet Januar 26, 2013 '89 BMW 520 E34 Selges som rep. objekt Bilen TRENGER Ny topp eller motor skift, Eu kontroll, Ny frontrute (sprekk), dårlige bremser, kan være mere men ble satt i garasje da toppen røk pga motor kokte. - Km stand: 240.000? - Manuell - 2.0, 6cyl, 12v. - Overhalt motor - Kvass kam - Senket 20/40 (Godkjent i Vonkort) - Effektanlegg - M5-interiør (Alt elektrisk) - Hvite blinkere - Rullegardin - Powerfilter - Angel eyes (følger med) Topp er demontert Felgene på bilde følger ikke med. Selges til høystbydende over 10 med M5 interiør. Holder til i Bergen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleherfindal Skrevet Januar 27, 2013 Share Skrevet Januar 27, 2013 Hva er salgspris? Og hvorfor forskjellige skilt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Razer9 Skrevet Januar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2013 går for 10 om ingen byr over.. ene skilte er redigert i paint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet Januar 28, 2013 Share Skrevet Januar 28, 2013 Kansje ein fordell å ikke bruke bildene eg brukte i min annonse for 2-3 år side? Å at lår støttene på stolene ikke fungerer,om dere ikke har fiksete da. Få opp noen nye bilder av den som den er nå så kommer eg sikkert å henter den;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Razer9 Skrevet Februar 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2013 hehe ja. Blir så userriøs dette når eier ikke tar seg tid til å ta nye bilder osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwvel Skrevet Februar 11, 2013 Share Skrevet Februar 11, 2013 solgt? kan gje deg 5000 for den og henta den på fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magg3n Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå