AaPedersen Skrevet Januar 27, 2013 Skrevet Januar 27, 2013 Heisann! Trenger venstre sidespeil til en e39. Skal på en 2000 modell sedan. Eventuelt; om noen har ett sett M-speil som passer, er det veldig interessant! Skal også bytte frontlykter, uten å være helt sikker på hvilken type jeg ønsker å bytte til. Om du har ett sett, legg ut bilder! Hella Angel Eyes er midt i blinken, men allt er interessant! Må være i god stand da Skal også bytte ut trelistene innvendig. Om noen tilfeldigvis vil bytte, eller selge ett sett svarte/gråe, er det bare å si ifra. Holder til i Bodø, så deler må enten kunne hentes i relativ nærhet, eller kunne sendes. Selvsagt vil jeg også bli kvitt de gamle delene, så om du vil ha noe er det bare å si ifra
TAOJL91 Skrevet Februar 4, 2013 Skrevet Februar 4, 2013 hei, har komplette m-speil tilsalgs, bare å skru rett på har også listverk til dash og dører, i svart
AaPedersen Skrevet Februar 4, 2013 Forfatter Skrevet Februar 4, 2013 Speil er allerede kjøpt, men hva skal du ha for listene? Det er ikke tilfeldigvis hentet fra en bil med navi i dashbordet? Ala dette: http://www.bimmerwerkz.com/forum/attach ... t-navi.jpg
TAOJL91 Skrevet Februar 4, 2013 Skrevet Februar 4, 2013 Okei nei, desverre! de er til vanlig cd ja tenker 500,- for og bakdører, samt dash
AaPedersen Skrevet Februar 4, 2013 Forfatter Skrevet Februar 4, 2013 Følger det med til midtkonsoll da?
TAOJL91 Skrevet Februar 5, 2013 Skrevet Februar 5, 2013 nei, desverre :/ det er knekkt da jeg fikk i bilen, så så var ikke noe å hente..
Vegard welle Skrevet Februar 5, 2013 Skrevet Februar 5, 2013 Jeg har frontlykter liggende, nye i eske:) slike: http://www.ebay.com/itm/1997-2003-BMW-E ... 15&vxp=mtr
AaPedersen Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Skrevet Februar 5, 2013 I følge siden du linker til er de ikke kompatible med min bil...? 2000 520i.
AaPedersen Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Skrevet Februar 5, 2013 Ja, venter kun på bilder på mail. Har sendt PM.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå