ChrZZ Skrevet Januar 27, 2013 Skrevet Januar 27, 2013 Hey! Da jeg ikke lenger har en E60 og prosjektet mitt endte opp med å ikke trenge dette speilet (som ble kjøpt fra Koed) Da jeg skal flytte, så gidder jeg ikke prøve å selge det fordi jeg vil bli unna med det nå (også har jeg ikke hjerte til å kaste det) Så, er det noen som har lyst på et gratis M5-speil? Dette er med oppvarming og med lysmodul. Det følger også med et nytt speil (innpakket i isopor) men dette er ikke testet på. Jeg bor i Kongsberg men jeg har dessverre ingen planer om å sende dette. Hvis du har mulighet til å hente dette så vil du få det gratis. Jeg flytter til Trondheim den 1. februar, så jeg tar det med meg opp dit hvis noen spesifikke der er interesserte (eller at jeg kaster det) Trykk på bildene for større versjon:
ChrZZ Skrevet Januar 27, 2013 Forfatter Skrevet Januar 27, 2013 Fikk en del meldinger på privaten her, og svarer like godt her sånn generelt: Den første til å hente det før jeg drar opp til Trondheim den 1. februar får det. Hvis ingen henter det før da, så har jeg en potensiell "kjøper" i Trondheim som skal få det når jeg flytter opp. Må dessverre bli slik får da slipper jeg å potensielt drasse med speilet opp i en allerede full bil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå