NBCustom Skrevet Januar 27, 2013 Skrevet Januar 27, 2013 Hei! Der var gamlebilen jo:) Synd at det dukket opp litt mer da! Jeg tror likevel du har et godt utgangspunkt for å få en bra bruksbil. Liker også planene! Jeg mener denne har gått 230.000, og ikke 260.000. Det var rett og slett en glipp fra min side, da jeg forvekslet km-stand mellom den andre e34n, og denne. Men det er ingen ulempe at den har gått mindre. Følger naturligvis med! Hvis jeg var deg ville jeg ha lagt til chip på listen din.. det hjelper!
Razer9 Skrevet Januar 27, 2013 Forfatter Skrevet Januar 27, 2013 ijess ja tror denne skal bli bra. Viser 260, men er jo bensin speedometer så da ser vi 230 som du sier. Lurer på om den har chip, men ikke godt å vite.. Røyker ivertfall svart når man gir på.
NBCustom Skrevet Januar 27, 2013 Skrevet Januar 27, 2013 ijess ja tror denne skal bli bra. Viser 260, men er jo bensin speedometer så da ser vi 230 som du sier. Lurer på om den har chip, men ikke godt å vite.. Røyker ivertfall svart når man gir på. Ok! Ja, det kan godt hende.. hadde den aldri over 2500 omdr, så merket aldri draget
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå