bimmerfun Skrevet Januar 27, 2013 Share Skrevet Januar 27, 2013 Hei Grunnet for mange biler pr dags dato, vurderer jeg å selge min E30 316 (m40). Bilen er en orginal E30 med 180.000km på telleren. Har fjærbein (51mm) m bremsercalip. og senksett fra E30 325 liggende som følger med. Har også nytt komplett forstillingsett liggende (bærearmer, foringer, styrestag osv) samt nye slissede bremseskiver med klosser. Originale pene 15" bmw BBS felger med sommerdekk følger også med. 14" bbs med vinterdekk er på bildene. Bilen er i grei stand, og bærer preg av å ikke vært ungdomseid. Men som alle andre E30 er det rust alle de vanlige stedene. Dette er fikset på hobby måten med karosseri lim og plater istedenfor å sveise dessverre. Fungerer jo fint å gjøre det på den måten, men anbefaler å få det gjort om igjen. Utvendig er den helt ok, en god rubbing så blir lakken "ok", forskjermer og panser er rustfritt, mens det er litt rust rundt omkring. Bilen ser igrunn bra ut, men pirker man mye så finner man alltid noe. Har byttet ut speedometerhuset med ett med turteller (denne viser 190.000km) Det gamle følger med. Coupeviften er defekt, samt førersete er slitt (standard) Bilen er ikke EU godkjent, mangellapp fra Oktober 2012 var det rust i gulv, hjullager, knekt fjør, bremserør bak, heng på høyre bremse kalip. som var gale. Prismessig tenker jeg 20.000kr med alle deler. Det er ikke mange igjen av disse bilene i orginalstand, men forsatt er det endel å ta tak i om man skal ha en strøken bil. I mine øyne har bilen perfekt utseende til å være en banebil der bilen skal se bra ut fra avstand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JSJ Skrevet Januar 28, 2013 Share Skrevet Januar 28, 2013 Hvor i landet står denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Januar 28, 2013 Share Skrevet Januar 28, 2013 HeiGrunnet for mange biler pr dags dato, vurderer jeg å selge min E30 316 (m40). Bilen er en orginal E30 med 180.000km på telleren. Er du sikker på det er en orginal E30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerfun Skrevet Januar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2013 HeiGrunnet for mange biler pr dags dato, vurderer jeg å selge min E30 316 (m40). Bilen er en orginal E30 med 180.000km på telleren. Er du sikker på det er en orginal E30? Tror ikke den er ombygd fra e36 nei hehe! Bergen står bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olsensheep Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 Lyst å bytte i e36 320 sedan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerfun Skrevet Januar 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2013 Nei takk. Har E36, trenger ikke fler. Innbytte er ikke aktuelt uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sleminem Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 Solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krabbo86 Skrevet Februar 10, 2013 Share Skrevet Februar 10, 2013 Hei kunne du ringt meg?? 41858934 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerfun Skrevet Februar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2013 Om noen tar seg en titt på denne - så skal vi alltids bli enig om en pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerfun Skrevet Februar 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2013 Kan la bilen gå for 13.000kr slik den står på bildene - uten noe ekstra deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerfun Skrevet Februar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2013 Ingen interesse for E30 lengre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E21 323i Skrevet Februar 17, 2013 Share Skrevet Februar 17, 2013 Pen/orginal bil dette, merkelig den ikke blir solgt?! Kan hende det lønner seg å ta ett par bilder av det negative med bilen så folk ser om det er lite eller mye jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerfun Skrevet Februar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2013 Ja tror det hadde vært lurt. Ønsker jo helst at kjøper kommer å ser på den før handel uansett. Får se hva som skjer, mulig jeg begynner å fikse den opp nå som responsen plutselig ble liten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian V Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 Ingen interesse for E30 lengre? Det er vel litt av problemmet på bimmer.no - mange som snakker, men få har penger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 Det koster bare noen hundre lapper på finn.no så har du en bra annonse du også kan linke til på facebook og andre forum. Ta skikkelige bilder av det som er bra og det som er dårlig så skal du se den blir solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå