DTalstad98 Skrevet Januar 27, 2013 Skrevet Januar 27, 2013 (endret) Da har jeg gjort kjøp av en BMW E34 520 Kjøpte den av dirty2r her på forumet.Bilen har gått 300K og motor CA 250K. Det ble byttet clutch på den i 2010 og er satt inn Beige skinnseter i den.Bilen:Motor: 520i m50Farge: Kaschmirbeige metallicinteriør: Beige skinnseterÅrsmodell: 1991Foringer: powerflexeksospotte: SupersportFelger: stålfelger Filter: SportBilstein senkesettPlaner for bilen:Lakke Panser GjortBytte Filter GjortCD-Spiller GjortLakke Kanaler GjortLakke opp grill GjortEisenmann effektanlegg Ikke GjortSveise/tette eksos GjortTektylere understell GjortBMW M5 M-System GjortSveise/fjerne rust GjortPowerflex Hele Bilen Ikke GjortDE-lykter Gjort Oransje blinklys GjortEtt par bilder av bilen Endret Mai 1, 2015 av DTalstad_98
DTalstad98 Skrevet Januar 27, 2013 Forfatter Skrevet Januar 27, 2013 Byttet ut baklyktene til orginale. likte ikke helt de som var på fra før
mege34 Skrevet Januar 27, 2013 Skrevet Januar 27, 2013 hvordan er den for rust rundtom og hva er planene dine for den? ser ut som et fint utgangspunkt ihvertfall
DTalstad98 Skrevet Januar 28, 2013 Forfatter Skrevet Januar 28, 2013 hvordan er den for rust rundtom og hva er planene dine for den? ser ut som et fint utgangspunkt ihvertfall Er litt rust på dørkantene og på jekkfestene, har ikke fått sett så mye under den enda. Kommer bilder senere i dag
DTalstad98 Skrevet Januar 28, 2013 Forfatter Skrevet Januar 28, 2013 Hei. I dag har jeg gått over bilen og sett hva som må gjøres. er noen rustflekker utvendig som jeg skal ta etterhvert. Ellers så er det litt rust på jekkfester og ett rusthull i eksosrør med bakerste potta. Noen som har bra tips om fjerning av rust
mege34 Skrevet Januar 28, 2013 Skrevet Januar 28, 2013 nå vet eg ikke hvor gale jekkfestene dine er, men har ihvertfall selv opplevd at det er best og bare lage helt nytt jekkfestet samt bit av kanalen.. måtte ta halve kanalen min pga bulk opp i kanalen, men må nok ta det opp igjen en dag i en fjern fjern fremtid
DTalstad98 Skrevet Januar 28, 2013 Forfatter Skrevet Januar 28, 2013 nå vet eg ikke hvor gale jekkfestene dine er, men har ihvertfall selv opplevd at det er best og bare lage helt nytt jekkfestet samt bit av kanalen.. måtte ta halve kanalen min pga bulk opp i kanalen, men må nok ta det opp igjen en dag i en fjern fjern fremtid Takker for bra svar var kjekt å få vite det før jeg skal fikse det
DTalstad98 Skrevet Januar 29, 2013 Forfatter Skrevet Januar 29, 2013 Noen som har peiling på korsn man kobler opp ledninger til stereo i e34 ?
DTalstad98 Skrevet Januar 29, 2013 Forfatter Skrevet Januar 29, 2013 Ett bilde av bilen for de som vil se på skjønnheten
DRP Skrevet Januar 30, 2013 Skrevet Januar 30, 2013 er ganske enkelt å koble opp stereo er det cd-spiller eller høgtalere du skal koble opp? viss det er cd-spiller som skal inn så trenger du en sånn kabel: http://biltema.no/ProductImages/31/large/31-589_l.jpg koster bare 79,- viss det er høgtalere som skal inn så er det bare å kjøpe kabel sett på biltema: http://biltema.no/no/Bil---MC/Bilstereo ... inn-31830/ er laget til ett hull igjenom torpedoveggen på biln din, bak hjernen så det skal være plug & play igrunn er ikke den vanskeligste bilen å bygge gromt anlegg i lykke til
DTalstad98 Skrevet Januar 30, 2013 Forfatter Skrevet Januar 30, 2013 er ganske enkelt å koble opp stereo er det cd-spiller eller høgtalere du skal koble opp? viss det er cd-spiller som skal inn så trenger du en sånn kabel: http://biltema.no/ProductImages/31/large/31-589_l.jpg koster bare 79,- viss det er høgtalere som skal inn så er det bare å kjøpe kabel sett på biltema: http://biltema.no/no/Bil---MC/Bilstereo ... inn-31830/ er laget til ett hull igjenom torpedoveggen på biln din, bak hjernen så det skal være plug & play igrunn er ikke den vanskeligste bilen å bygge gromt anlegg i lykke til Tusen takk for veldig bra svar Da var det problemet løst. gleder meg til å begynne
DTalstad98 Skrevet Februar 3, 2013 Forfatter Skrevet Februar 3, 2013 I dag fikk jeg sveist litt eksosanlegg, men det glemte jeg å ta bilde av ser også at jeg må bytte flens på eksosanlegget også. Fikk på noen nye merker
DTalstad98 Skrevet Februar 6, 2013 Forfatter Skrevet Februar 6, 2013 Har fått begynt å fjernet litt rust rundtom på bilen. kommer bilder senere
DTalstad98 Skrevet Februar 7, 2013 Forfatter Skrevet Februar 7, 2013 Har fått fjernet litt rust i dag og. hadde tenkt til å ta mer med dørene på bilen i dag men den måtte desverre ut av garasjen på grunn av skifting av ventiler på en annen bil Her er noen bilder
DTalstad98 Skrevet Februar 14, 2013 Forfatter Skrevet Februar 14, 2013 Hei. Fikk meg en liten bra økt i garasjen i dag Tenkte å finne ut hvor motstanden til vifta var hen fordi eg skulle bestille ny og bytte, men det var visst bare kontakten som var av så da sparte eg meg for 350 kroner Har også renset filter, belgen og luftmengdemåleren. Så at eg må ta rensing av innsuget. var nokså mykje fett inni der... anbefaler ikke biltema filter Her er ledninga til motstanden som hadde løsnet Noen som aner hva sort filter det er ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå