DTalstad98 Skrevet Februar 14, 2013 Forfatter Skrevet Februar 14, 2013 Filteret kommer fra Biltema HEHE kjekt å vite. Da er det bare å bestille nytt med en gang. Har du noen bra tips?
DRP Skrevet Februar 14, 2013 Skrevet Februar 14, 2013 Det beste er vell å ha originalt luftfilter på orginal motor;)
Garstin Skrevet Februar 15, 2013 Skrevet Februar 15, 2013 Ser ut som en ålreit bil dette.. det holder nok rusta borte en stund men jeg syns ikke du skal bruke hammerite lakk rundt på bilen.. få tak i noe grunning og lakk på sprayboks så blir det mye penere Også syns jeg ikke svart panser var så pent :/ Ang luftfilter, så er det vel så og si det samme hva du bruker. Men orginalt luftfilter er best på orginal motor. hvis man skal ha "powerfilter" så er det vel best å legge litt kroner i det for å få ett som er litt bedre med tanke på hvor mye støv og møkk det tar inn etterhvert. Skal følge med videre
DTalstad98 Skrevet Februar 15, 2013 Forfatter Skrevet Februar 15, 2013 såklart eg ikke skal ha svarte flekker på bilen tenkte å holde rusta borte til sommeren og lakke der det var rust. tenkte kanskje hellakere bilen men det får ivertfall bli senere. Angående luftfilter så er det jo tøffest med powerfilter. skal vel ikke være noe problem visst man bruker K&N Filter
Garstin Skrevet Februar 25, 2013 Skrevet Februar 25, 2013 Okei, det var bra Enig i at det helt klart er tøffest med powerfilter. Har selv K&N filter, med det er egentlig bare fordi det satt der når jeg kjøpte bilen Men hva står det egentlig på panseret ditt? Og hva er planene for bilen fremover?
DTalstad98 Skrevet Februar 25, 2013 Forfatter Skrevet Februar 25, 2013 Okei, det var bra Enig i at det helt klart er tøffest med powerfilter. Har selv K&N filter, med det er egentlig bare fordi det satt der når jeg kjøpte bilen Men hva står det egentlig på panseret ditt? Og hva er planene for bilen fremover? På panseret står det "Referanse lyd" Planene fremover blir vel å få lakket opp skjermer,rust og understell på bilen, blir vel en opplakkering av panser også ser jeg for meg. Også skal det vel bli skikkelig anlegg i bilen etterhvert
DTalstad98 Skrevet Februar 25, 2013 Forfatter Skrevet Februar 25, 2013 Har vært lite med oppdatering i det siste. har nå fått renset innsuget på bilen og begynt på lakkering av front. blir vel sikkert pusset opp hele fronten etterhvert Har også fått tak i cd-spiller til bilen Pioneer MVH-350BT Før lakkeringav front : Etter lakkering og kroming: Har handlet litt til bilen
DTalstad98 Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Skrevet Mars 2, 2013 hei. er det noen som har billige felger til salgs, gjerne rundt 8*17. Har en E39 felg med dekk visst noen vil bytte + mye pålegg
Jørgen Lie Skrevet Mars 2, 2013 Skrevet Mars 2, 2013 ....Referance Lyd, kjøper du komponenter derifra? Eller hva er greia?
DTalstad98 Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Skrevet Mars 2, 2013 ....Referance Lyd, kjøper du komponenter derifra? Eller hva er greia? skjønner ikke helt jeg heller. Du får spør forrige eier
Jørgen Lie Skrevet Mars 2, 2013 Skrevet Mars 2, 2013 Åååh Referance Lyd er en kar her ute på Smøla sitt firma som driver med stereo Derfor jeg lurte, siden du ser ut til og være fra Månndaaaln
DTalstad98 Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Skrevet Mars 2, 2013 Åååh Referance Lyd er en kar her ute på Smøla sitt firma som driver med stereo Derfor jeg lurte, siden du ser ut til og være fra Månndaaaln åja hehe Har planer om lakkering av panser i sommer, har du noen tips til fint panser ?
Jørgen Lie Skrevet Mars 2, 2013 Skrevet Mars 2, 2013 Næh, la det være orginalt med orginal farge Kan ikke bare rive av klistermerket da?
DTalstad98 Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Skrevet Mars 2, 2013 Næh, la det være orginalt med orginal farge Kan ikke bare rive av klistermerket da? Er desverre ikke klistremerke. panseret var samme farge som bilen. forrige eier la på bokstaver og lakket med svart lakk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå