DTalstad98 Skrevet April 17, 2013 Forfatter Skrevet April 17, 2013 liker va du har gjordt med bilen stå på ! Takker for det kjekt å få litt tilbakemeldinger Blir lakking av støtfangern og bærebruen i helga
DTalstad98 Skrevet April 19, 2013 Forfatter Skrevet April 19, 2013 På tide med en Fredags Update !!! Har fått støtfangeren klar for grunning og lakk, men det blir nok ikkje før neste uke. Det blir grunning med sprøyte også får jeg bare greie meg med lakk på boks Prøvde på noen BBS LM men det ble nok litt for stort med ET35 Lyktespylerhullet: Såg nok så bra ut, men desverre for stort innpress Fikk visst gratis styrekule med en jeg kjenner. kjekt det Har ett lakkrom som jeg kan bruke, men det trenger nok en ryddings
DTalstad98 Skrevet April 23, 2013 Forfatter Skrevet April 23, 2013 Har fått på ny eksosklemme på 70mm i dag. tok også en tur og testet bilen på våt asfalt Testet noen andre felger også, men må nok få kjøpt noen andre enn ET35 ser det ut som. Regnet legger seg fint på etter polishen Legg gjerne igjen noen kommentarer
DTalstad98 Skrevet April 29, 2013 Forfatter Skrevet April 29, 2013 Har nå fått grunnet støtfangeren og pusset ned. bestemte meg for å lakke med sprøyte i stedet for sprayboks. har bestilt originallakk, men får den ikke før neste uke. bestilte 3 liter når jeg først bestilte så da har jeg lakken i (boks) Ser ikke igjen spylerhullene så jeg er ihvertfall fårnøyd nok
marc95 Skrevet April 29, 2013 Skrevet April 29, 2013 Kjekkt prosjekt du har gående her, er en god del av det samme jeg skal gjøre på min som blandt annet rust og noe lakkering av lister, pusse ned front fanger osv. Sjekk ut tråden min og leg gjerne igjen en komentar på hva du synes og ikke synes http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.p ... mw+e34+520 Følger med her !
DTalstad98 Skrevet April 29, 2013 Forfatter Skrevet April 29, 2013 Kjekkt prosjekt du har gående her, er en god del av det samme jeg skal gjøre på min som blandt annet rust og noe lakkering av lister, pusse ned front fanger osv. Sjekk ut tråden min og leg gjerne igjen en komentar på hva du synes og ikke synes viewtopic.php?f=11&t=258683&hilit=bmw+e34+520 Følger med her ! Kjekt prosjekt ja, men redd for at det blir litt for mykje småupdates. Har akuratt blitt 15 så jeg tar ting på bilen sakte og rolig. blir kanskje kjøp av e36 baneprosjekt snart Tar meg en tur innom prosjektet ditt
DTalstad98 Skrevet April 30, 2013 Forfatter Skrevet April 30, 2013 Fikk handla inn litt nytt utstyr og noe småtteri fra hella i dag Har også fått begynt og lakket støtfangeren. skal få prøvd og få på ett lag på kanalene i morgen også. Det blir veldig mye småfiksing rundt om på bilen så det ser jo ut som en halvveis brukt delebil, men la gå
Oberland Skrevet April 30, 2013 Skrevet April 30, 2013 Blir ein bra bil te du bli 18 detta Loppemarked på E34 deler her forresten!http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=14&t=246436
DTalstad98 Skrevet Mai 1, 2013 Forfatter Skrevet Mai 1, 2013 Blir ein bra bil te du bli 18 detta Loppemarked på E34 deler her forresten!http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=14&t=246436 får jo håpe på det Kunne ha tengt me noen smådeler. kan sende PM
DTalstad98 Skrevet Mai 1, 2013 Forfatter Skrevet Mai 1, 2013 Har fått lakket opp kanaler i dag. ble nok så bra, men glemte å ta bilder. Har også prøvd på noen felger og hvite blinkers av en kompis Synest det ble mye penere med hvite blink Ikke fineste felgen, men bedre enn rusta stålfelg
DTalstad98 Skrevet Mai 2, 2013 Forfatter Skrevet Mai 2, 2013 Nå har jeg kjøpt ett element for 200Kroner. Ville så klart teste den så jeg tømte ut en kasse med verktøy og bygde opp en basskasse på cirka 1 time Kassa blir nok midlertidig, men den funket faktisk overraskendes bra Har aldri holdt på med anlegg så skriv en kommentar om hva jeg kunne gjort/gjøre bedre
DTalstad98 Skrevet Mai 11, 2013 Forfatter Skrevet Mai 11, 2013 Her har det gått sakte Skal bestille 2 liter med lakk på mandag så da får jeg satse på nylakket støtfanger og framskjerm neste uke. Har nå bestemt meg for å lakkere panseret i samme farge som bilen I sommer så starter jeg på et E36 Drifte eller baneprosjekt. litt usikker enda så jeg trenger litt motivasjon over hva som blir morsomst og holde på med
DTalstad98 Skrevet Mai 26, 2013 Forfatter Skrevet Mai 26, 2013 He gått sakte her for tida. satser på å få lakka frontfanger, skjerm og panser neste helg vist de frister. Fant ut at det er på tide å skifte ene simmerringen på diffen så den blir bestilt og skiftet.
toringedau Skrevet Juni 5, 2013 Skrevet Juni 5, 2013 Ser bra ut ta her liker at du tar samme farge på panser som på bilen stå på med det gode arbeidet
DTalstad98 Skrevet Juni 5, 2013 Forfatter Skrevet Juni 5, 2013 Ser bra ut ta her liker at du tar samme farge på panser som på bilen stå på med det gode arbeidet Takker for det kjekt at du gir tilbakemeldinger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå