DTalstad98 Skrevet Januar 23, 2014 Forfatter Skrevet Januar 23, 2014 Da var bilen klar for eu-kontroll Slipte ren caliperene bak og smørte opp stemplene så de funker noe bedre Har bytta til Pagid bremseklosser og Brembo skiver. skiftet også bremseskoene så de funker nokså bra nå Sender den på eu-kontroll neste uke så får jeg satse på at det ikke blir så mye feil Ble bare mobilbilder, men det får funke tsalv96 reagerte på dette 1
DTalstad98 Skrevet Februar 6, 2014 Forfatter Skrevet Februar 6, 2014 Var på eu-kontroll på Mandagen fikk kun en feil som var casterstaget som må byttes. Det blir nok byttet neste uke også får jeg prøve å få på skilt i løpet av Februar ivertfall Har fått en ny bil i garasjen også tsalv96 reagerte på dette 1
mege34 Skrevet Februar 8, 2014 Skrevet Februar 8, 2014 må si meg imponert! hva som skal gjøres med "nye" gliset då?
DTalstad98 Skrevet Februar 8, 2014 Forfatter Skrevet Februar 8, 2014 Takk M535'n er et langtids restaureringsprosjekt som jeg og faren min skal holde på med Sent from my holy shit of iPhone using Tapatalk
DTalstad98 Skrevet Februar 14, 2014 Forfatter Skrevet Februar 14, 2014 Følger med ^^Bra at noen følger med Sent from my holy shit of iPhone using Tapatalk
kossmaster Skrevet Februar 16, 2014 Skrevet Februar 16, 2014 Må si det er artig og se ikke alle som er 18 + - skal hore opp første bilene sine med plast dilldal osv. Blir en fantastisk pen bil dette, sitter bare og gruer over salget av min 2# e34 som var samme farge og tilnærmet like pen som denne Men hvorfor har du montert gule blink? ikke minst montere breifront ? selv om jeg har en diamant swartz e34 selv må jeg inrøme jeg liker denne fargen bedre. stå på og ta vare på bilen
DTalstad98 Skrevet Februar 16, 2014 Forfatter Skrevet Februar 16, 2014 Må si det er artig og se ikke alle som er 18 + - skal hore opp første bilene sine med plast dilldal osv. Blir en fantastisk pen bil dette, sitter bare og gruer over salget av min 2# e34 som var samme farge og tilnærmet like pen som denne Men hvorfor har du montert gule blink? ikke minst montere breifront ? selv om jeg har en diamant swartz e34 selv må jeg inrøme jeg liker denne fargen bedre. stå på og ta vare på bilen Takk . Jeg liker ikke sånn plastikkfaenskap så det holder jeg meg unna Oransje blinklys og breifront er jo etter smak og behag da Jeg synes egentlig det ser best ut med oransje blinklys, og breifront har jeg vurdert tidligere
mege34 Skrevet Februar 17, 2014 Skrevet Februar 17, 2014 behold oransje blink forran Sent from my T18+ using Tapatalk
DTalstad98 Skrevet Februar 17, 2014 Forfatter Skrevet Februar 17, 2014 behold oransje blink forran Sent from my T18+ using Tapatalk Så klart Bilen ser så kjedelig ut med hvite blink Sent from my holy shit of iPhone using Tapatalk
DTalstad98 Skrevet Februar 17, 2014 Forfatter Skrevet Februar 17, 2014 Bestilte nye foringer til casterstaget i forrige uke også greidde såklart Hellanor å sende feile foringer Fikk foringer til bærearma istede så jeg får bare ha de liggende Tok og bestilte en pakke fra koed i dag så da bestilte jeg bare casterforingene derifra når jeg først var i gang, så da får jeg satse på etterkontroll i slutten av uka
DTalstad98 Skrevet Februar 22, 2014 Forfatter Skrevet Februar 22, 2014 Da har jeg endelig kjøpt og fått på noen felger. Fikk kjøpe ett komplett sett "throwing stars" felger billig 8x17 og 9x17 pluss en reservefelg Sent from my holy shit of iPhone using Tapatalk
even94 Skrevet Februar 23, 2014 Skrevet Februar 23, 2014 Må si jeg er jævlig imponert over hva en 15 år gammel gutt har gjort med denne bilen! synes du gjorde et bra valg med å gå for Throwing Star felger! sitter som skudd på E34 Følger med videre
DTalstad98 Skrevet Februar 23, 2014 Forfatter Skrevet Februar 23, 2014 Må si jeg er jævlig imponert over hva en 15 år gammel gutt har gjort med denne bilen! synes du gjorde et bra valg med å gå for Throwing Star felger! sitter som skudd på E34 Følger med videre Hehe, takk for det Mangler bare litt småpuss nå så blir den bra Det neste blir nok å få vekk rust på dørene å lakkere de, så bilen blir 100% rustfri
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå