Gå til innhold

Spm om angel eyes ringer på org lykter E39 98 mod

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei har bestilt meg noen ea ringer på ebay ccfe ringer,,, det eg lurte på er at eg har orginale glass på den bare det at det er hvite blink på den,,, men så ser eg at det er og noen glass der ringene skal vere,, må eg lime ringene fast på dei innerglassa (dei runde glassene altså).. Er det noen som har gjort dette.... såg inne på youtube men er ingen der som har slike innerglass som eg har,,, ville nå letta arbeidet med bare og lime dei på innerglassene da... Kom med forslag og tips,,,,

Skrevet

Enten så kan du feste ringene på reflektoren med de klipsa som følger med. Det ser bra ut og lyser bra. Ellers så kan du ta ut glassene som sitter i lykta og lime ringene utenfor glassene og sette inn glassene igjen. Dette lyser enda bedre og ser bedre ut. Men absolutt ikke noe problem å ha de innenfor, har hatt begge deler. Det positive med å sette de forann glassene er at du kan sote glassene og ringene lyser like sterkt. Gir en tøff look ;)

Skrevet

Takker for svar,, men tenkte på ein ting,,, blir hovedlysa dårligere eg har org, xenon, lysopningen blir jo mindre .... tror nok eg tar arbeidet med og ta av glasset og montere dei utenpå ja,, så det følger med klips til og montere dei på reflektoren og altså..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...