Gå til innhold

E30 M3 C-kasett i glassfiber - med orginal bakrute?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har glassfiber M3 C-kassett på E30 M3, hvordan funker det å bruke orginal M3 glassbakrute på den?

Jeg er svært nære ved å kaste inn håndkleet og gå for glassfiber, muligens carbonfiberforsterket C-kassett til fordel for halvløine og ikke-eksisterende orginale stål rammer tilgjengelige.

Hvordan funker dette? Vil orginale ruta passe?. Jeg er ekstremt skeptisk til alt i glassfiber.

Skrevet

Ja, orginal M3 glassbakrute. Var det jeg mente.

Det passer fint? Den er vel limt er den ikke?

Skrevet

Hei. Den er limt ja. Jeg kan ikke si att jeg vet om det passer men det bør den jo gjøre. Iom att ruta er limt vil jo kasseten bli MYE forsterka pga det. Så om ruta passer blir det jo knall. Har bmw sluttet og lage den orginale?

Skrevet

Den er limt ja. Hvordan fester man mest effektivt selve glassfiberkasetten til stålet da?

De har slutta å lage ja. Står på restordre, men kan jo ikke melde seg på ordrelista lengre hos f.eks Koed.

Om noen kunne tatt seg en tur til kina med sin M3 stål kassett så tror jeg han kunne gjort en bra deal! Vet om 8 stk som vil ha kassett.. Få masseprodusert noe sånn igjen er det stort marked for.

Skrevet

Om jeg hadde bygget en "m3" har jeg kommet til og brukt popnagler til og feste kaseten. Da kan den tas av om du noen gang får behov for det. Når jeg bygde den jeg hadde bestilte jeg på gs og betalte ett 2 lapper tror jeg. Men er jo noen år siden nå..

Skrevet

Du hadde glassfiber kassett på den lilla M3n? Hvordan festa du den den gangen?

Skrevet

Når vi først er inne på det med M3 bakrute, noen som vet hvor tykk den er? Skal montere M3 C-stolpe selv nå, tenkte å handle rute i ripefri leksan her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...