SaitekQ Skrevet Januar 28, 2013 Share Skrevet Januar 28, 2013 Kan slettes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Januar 28, 2013 Share Skrevet Januar 28, 2013 Int om dem ikje e rasert da;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Januar 28, 2013 Share Skrevet Januar 28, 2013 interessert, siden to av de jeg har også er rassert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaitekQ Skrevet Januar 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2013 Har ikke gått så nøye igjennom dem. Men dem ser grei ut, hvis man ser bort ifra at alle kantene er kantkjørt, men med litt pussing og polering skal det bli bra. Når jeg kommer hjem fra jobb kan jeg gå litt nøyere igjennom dem å ta bilder. Dere får bare komme med bud så får vi se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 hvorholder du til`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaitekQ Skrevet Januar 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2013 Narvik i Nordland. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 Hva tenkte du for de, og er det 4x100? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaitekQ Skrevet Januar 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2013 Tror nok det er 5x120. Vet ikke hva slike er verdt, men de er vel ikke i produksjon lenger så blir jo vanskeligere å vanskeligere å få tak i. Du/dere får bare komme med bud, så får vi se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Januar 30, 2013 Share Skrevet Januar 30, 2013 få ut no bilder så skal du få bud;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaitekQ Skrevet Januar 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2013 Ja som sagt så er jeg offshore, så bilder kan jeg ikke ta før 5 februar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Februar 1, 2013 Share Skrevet Februar 1, 2013 3000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaitekQ Skrevet Februar 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2013 Har du mulighet for å eventuelt hente? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaitekQ Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2013 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaitekQ Skrevet Februar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2013 Ser jævlig kantkjørt ut på bilder, noe som er litt sant da. Men det er ikke dype kantkjøringer, selvom det kan se slik ut. Gi bud, skal bort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Februar 9, 2013 Share Skrevet Februar 9, 2013 Kan gi 1000 uten dekk.. For disse var jo rassert:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå