Gå til innhold

bmw e91 feil kode cc-id 187

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann godtfolk :) veit dette er sikkert ikke noe nytt å jeg finner det sikkert nedover lista vist jeg saumfarer det, men jeg har altså denne feilkoden å den såkalte rattlåsen har vært vist i lengre tid å lyst gult, men plutslig idag så gikk den over til å lyse rødt, hva skal jeg gjøre:) har hatt den på diagnose test får ei stund tilbake å da fikk jeg opp at det var dårli batteri men han hadde ikke inne når jeg var der så da dråppa vi det, grunnen til at jeg overså dette var pga ikke lenge til service :)

HASTER LITT FOR BRUKER BILEN DAGLIG :)

TAKK PÅ FÅRHÅND :)

Skrevet

nå har feilkoden gått over ifra 187 til "186 ELV Steering Lock Fault. Engine cannot be restarted" har noen en idee om hva jeg kan gjøre ?

Skrevet

Hei, huff... Jeg fikk samme kode på min tidligere 118d, da hadde rattlåsen låst seg helt og den satt så godt at de ikke klarte å åpne den på BMW-verkstedet for midlertidig kjøring, så den måtte byttes før jeg kunne kjøre videre. Det skjedde innenfor reklamasjonsfristen, så reparasjonen ble faktisk dekket av BMW Norge. Mener prisen for bytte på merkeverksted var ca 7000.

Var ikke så oppløftende svar fra meg, men håper at det lar seg løse enklere for deg.

Lykke til!

Skrevet

tusen takk for tilbakemelding:) har fått noen til å komme med et diagnose aparat imorgen for å prøve å slette koden :) skal prøve å skifte batteri og så får vi se hva som skjer:) bilen jeg har er både brukt impotert å en 06 mod så det med reklamasjon jobber desverre ikke i mitt favør :/

Skrevet

Jeg fikk samme melding som deg og har en brukt importert 08 E91. Hadde gult varsel lenge. Måtte bytte rattlåsen. Kostet 12.000,-...sure penger :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...