arntzen.525tdsa Skrevet Januar 28, 2013 Share Skrevet Januar 28, 2013 slett flyttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marjooozz Skrevet Januar 28, 2013 Share Skrevet Januar 28, 2013 3/3,5" rak eksos på tds! og m5 eller v8 fangere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arntzen.525tdsa Skrevet Januar 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2013 høres bra ut det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 3/3,5" rak eksos på tds! og m5 eller v8 fangere +1! Men tøff slik den er nå og, uten tvil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arntzen.525tdsa Skrevet Februar 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2013 lurer på om jeg skal ha på noe shadowline lister og sorte nyrer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arntzen.525tdsa Skrevet Februar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2013 da har jeg byttet ut listværk og nyrer synes det ser mye bedre ut skulle hatt tak i en m5 bakfanger noen som vet om fangeren bak er lik på sedan/touring kommer noe fler bilder ettervært som jeg får fixset opp litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 Samme bakfanger på sedan og touring Krever bilder av bilen med nye lister! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenningE39 Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 Grom front:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arntzen.525tdsa Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2013 skal prøve og få tatt noen bilder av bilen denne uka takker for respons og innspill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 Ser bra ut denne Interiør bilder? Felg bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arntzen.525tdsa Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2013 nå skal jeg seriøst prøve og få tatt noen fler bilder har nå fått chippet bilen det må jeg si fungerer veldig bra noen som veit om det er dumt og fjærne katalysator på denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arntzen.525tdsa Skrevet Mars 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2013 da har jeg fjærnet katalysatorn og smalt på 2,5 eksos hele veien med bare bakre lyd demper dtm potte bilen ble friskere uten den synes jeg fikk opp turtallet fortere og gir litt mer på på draaaaaag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå