Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjøp orginal, ikke kopi utetemp måler. de kopiene har en tendens til å måle ganske mye varmere enn det er.. hvis det passer fra en 02 e46 m3, har jeg en måler til overs.

Skrevet
Kan ikke hjelpe deg med med deler , men dette koster ikke mye nytt...

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2

Jeg vet, men koster mer enn det burde egentlig. Og pga posten over har ikke jeg så veldig lyst å dra til BMW for å legge ut 500++ når det finnes masse sånne på delebiler rundt omkring i Norge ;)

Tror BMW bruker samme temp.målere fortsatt, kan sjekke om den som står på E46 passer ;)

Skrevet

Har en sånn en, men er vel ikke verdt det helt store, nesten mer ulempe å dra på Posten for å sende enn det er verdt det vel.. :P

Men hva gir du da? mulig jeg har dekselet også, eller jeg vet jeg har det, men det var ett av dem foran der som det hadde kjekt av en bit på, ikke hvor føleren sitter men unni hjulkassa liksom, vet ikke da om dette er noe du vil ha? Si ifra. :wink:

Skrevet
Har en sånn en, men er vel ikke verdt det helt store, nesten mer ulempe å dra på Posten for å sende enn det er verdt det vel.. :P

Men hva gir du da? mulig jeg har dekselet også, eller jeg vet jeg har det, men det var ett av dem foran der som det hadde kjekt av en bit på, ikke hvor føleren sitter men unni hjulkassa liksom, vet ikke da om dette er noe du vil ha? Si ifra. :wink:

Nja, finn ut om det er en stor bit som mangler da ;) blir nok enig om prisen. Haster ikke sånn sett, kan vel bare sende det når du får mulighet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...