Halbakken Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 Næ men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet Januar 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2013 Hehe er med tungt hjerte ja Yngve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet Januar 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2013 Ingen som har lyst på ny bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 Racing ! Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 Bur? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet Februar 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2013 Bur som i veltebur eller hvor jeg bor? Hehe. Er ikke veltebur montert i den og jeg holder til i Elverum i Hedmark. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 Racing ! Skrevet Februar 1, 2013 Share Skrevet Februar 1, 2013 Hehe tenkte på veltebur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet Februar 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2013 Sendte deg PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s33zr Skrevet Februar 7, 2013 Share Skrevet Februar 7, 2013 Hei, lurer på om du kan sende meg bilder på PM også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E21 323i Skrevet Februar 7, 2013 Share Skrevet Februar 7, 2013 Har du eget sted eller leier i elverum? kunne tenkt meg bilen, men trenger plass i samma slengen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet Februar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2013 Sendt PM til begge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet Februar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2013 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet Februar 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2013 Har fått en god del henvendelser om jeg selger deler løst, men vil først og fremst selge hele bilen komplett med alt som hører til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet Februar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2013 Åpen for bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet Mars 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2013 Vurderer nå salg av bare karosseriet og motoren hver for seg, så hvis noen trenger et bra karosseri med bremser og understell + interiør og alt anna som følger bilen, så tar jeg imot bud på det Motor også forsåvidt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå