Halbakken Skrevet Januar 29, 2013 Forfatter Skrevet Januar 29, 2013 Hehe er med tungt hjerte ja Yngve
Halbakken Skrevet Februar 1, 2013 Forfatter Skrevet Februar 1, 2013 Bur som i veltebur eller hvor jeg bor? Hehe. Er ikke veltebur montert i den og jeg holder til i Elverum i Hedmark.
s33zr Skrevet Februar 7, 2013 Skrevet Februar 7, 2013 Hei, lurer på om du kan sende meg bilder på PM også?
BMW E21 323i Skrevet Februar 7, 2013 Skrevet Februar 7, 2013 Har du eget sted eller leier i elverum? kunne tenkt meg bilen, men trenger plass i samma slengen
Halbakken Skrevet Februar 16, 2013 Forfatter Skrevet Februar 16, 2013 Har fått en god del henvendelser om jeg selger deler løst, men vil først og fremst selge hele bilen komplett med alt som hører til
Halbakken Skrevet Mars 25, 2013 Forfatter Skrevet Mars 25, 2013 Vurderer nå salg av bare karosseriet og motoren hver for seg, så hvis noen trenger et bra karosseri med bremser og understell + interiør og alt anna som følger bilen, så tar jeg imot bud på det Motor også forsåvidt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå