Lillert Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 Har kjøpt meg en E34 525ix, å lurer på hva folk synes om den Motoren har det blitt skiftet to coiler på, og styreenhet er byttet fordi inngangen ble svidd (?) Grunnen til at coilene ble byttet var pga. urolig gange. Har ikke fått sett den selv, så dette er bare utifra det selger har informert meg om... Her er annonsen: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=39490264 André Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 Dette er ihvertfall en konge bil når du får den på vegen, har selv ix Det er gøy! Gratulerer og velkommen til forumet. Ser ut som du har en del jobb foran deg, så blir vel litt å følge med på også i denne tråden, du får oppdatere så fort ting skjer. Også elsker vi bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lende Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 Dette blir bra, skulle trengt en skikkelig god vask, og rustsveising så blir det nok bra! Stilig med ix sedan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillert Skrevet Januar 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2013 Bilder kommer det masse av Har planer om å få denne bilen ganske strøken, hvertfall få satt på brefront, panser, og skinninteriør Men må først få utbedret noen feil som knekte fjærer bak, hjullager foran, og en del foringer... Skal til Tromsø neste fredag, å da blir det 180 mil hjem! får bare håpe bilen holder Det som bekymrer meg litt er den urolige gangen på motoren som selgeren snakket om, og at akselmansjettene er dårlige+knekte fjærer bak og dårlige hjullager foran... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 grattis med denne.... var egentlig ganske bestemt på denne selv, men ble for mye jobb for min del.. får deg grei bil til en grei pris.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillert Skrevet Februar 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2013 Takk for det! Fettern min har gått til innkjøp av denne:http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=39601993 Greia er at jeg skal ha hjula, men jeg ser at det er forskjellig dimensjon på for og bakdekk, det er litt større diameter på bakhjula... hvordan er dette på firehjulstrekk? vil ikke det slite veldig på senterdiffen? Har lyst på hjulene, men vet ikke om jeg har lyst til å ofre diffen gitt... Å kanskje det ikke er så lurt å kjøpe den iogmed at han sikkert har brukt den med de hjula, og slitt på diffen? Han skal nemlig flytte understellet over på sin e34 så han får en sedan ix han også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillert Skrevet April 9, 2013 Forfatter Share Skrevet April 9, 2013 Har ikke oppdatert mye i denne tråden, men har fått gjort en del nå. Har overhalt diffen, byttet alle foringer, byttet alle hjullager, lakkert bakstillinga, sveisa all rust, montert nye skiver og klosser, nye dempere hele veien og skiftet alle akselmansjetter. Har også fått tak i M6 replica felger, facelift front, nye lykter hele veien og elektrisk m sport interiør med memory. Lakkeringen skal skje 26.april Bilder kommer senere idag, må bare få tatt noen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillert Skrevet April 9, 2013 Forfatter Share Skrevet April 9, 2013 Bilder som lovet! Har et annet prosjekt jeg holder på med også, som stjeler en del tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillert Skrevet Mai 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2013 Har fått gjort masse på bmwen, men er mest kanalsveising som er framgangen! Har fått kjøpt masse deler av Eirikm5. Har også prøvd å farge skinnseter, noe som tilsynelatende ser ut til å være en suksess! Før: Etter: Kjøpt M5 fangere og skjørter, skinndeler til interiøret, svart taktrekk og noe annet småtteri: Hartge bakvinge: Svart taktrekk med lys i "sminkespeilene": Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå