Gå til innhold

André's E34 525ix

Lillert
 Share

Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg en E34 525ix, å lurer på hva folk synes om den :)

Motoren har det blitt skiftet to coiler på, og styreenhet er byttet fordi inngangen ble svidd (?) Grunnen til at coilene ble byttet var pga. urolig gange. Har ikke fått sett den selv, så dette er bare utifra det selger har informert meg om...

Her er annonsen:

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=39490264

BMW005.jpg

BMW006.jpg

IMG_0874.jpg

BMW010.jpg

BMW011.jpg

IMG_0878.jpg

IMG_0875.jpg

BMW012.jpg

BMW003.jpg

BMW007.jpg

BMW001.jpg

André

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ihvertfall en konge bil når du får den på vegen, har selv ix :) Det er gøy! Gratulerer og velkommen til forumet. Ser ut som du har en del jobb foran deg, så blir vel litt å følge med på også i denne tråden, du får oppdatere så fort ting skjer. Også elsker vi bilder ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder kommer det masse av ;) Har planer om å få denne bilen ganske strøken, hvertfall få satt på brefront, panser, og skinninteriør :) Men må først få utbedret noen feil som knekte fjærer bak, hjullager foran, og en del foringer... Skal til Tromsø neste fredag, å da blir det 180 mil hjem! får bare håpe bilen holder :? Det som bekymrer meg litt er den urolige gangen på motoren som selgeren snakket om, og at akselmansjettene er dårlige+knekte fjærer bak og dårlige hjullager foran...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det!

Fettern min har gått til innkjøp av denne:http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=39601993

Greia er at jeg skal ha hjula, men jeg ser at det er forskjellig dimensjon på for og bakdekk, det er litt større diameter på bakhjula... hvordan er dette på firehjulstrekk? vil ikke det slite veldig på senterdiffen? Har lyst på hjulene, men vet ikke om jeg har lyst til å ofre diffen gitt... Å kanskje det ikke er så lurt å kjøpe den iogmed at han sikkert har brukt den med de hjula, og slitt på diffen? Han skal nemlig flytte understellet over på sin e34 så han får en sedan ix han også :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Har ikke oppdatert mye i denne tråden, men har fått gjort en del nå.

Har overhalt diffen, byttet alle foringer, byttet alle hjullager, lakkert bakstillinga, sveisa all rust, montert nye skiver og klosser, nye dempere hele veien og skiftet alle akselmansjetter. Har også fått tak i M6 replica felger, facelift front, nye lykter hele veien og elektrisk m sport interiør med memory.

Lakkeringen skal skje 26.april :-)

Bilder kommer senere idag, må bare få tatt noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Har fått gjort masse på bmwen, men er mest kanalsveising som er framgangen! Har fått kjøpt masse deler av Eirikm5.

Har også prøvd å farge skinnseter, noe som tilsynelatende ser ut til å være en suksess!

Før:

IMAG0987_zpsa77913d8.jpg

Etter:

IMAG0989_zps7ebc4378.jpg

IMAG0990_zps224e6b2f.jpg

Kjøpt M5 fangere og skjørter, skinndeler til interiøret, svart taktrekk og noe annet småtteri:

IMAG0992_zps57d3fa0c.jpg

IMAG0993_zpscbcff9ad.jpg

IMAG0994_zpsa00b3bd5.jpg

Hartge bakvinge:

IMAG0995_zps4c013a4f.jpg

IMAG0996_zps8c5f7adc.jpg

Svart taktrekk med lys i "sminkespeilene":

IMAG0997_zpsa5550d58.jpg

IMAG0998_zps73dadc9f.jpg

IMAG0999_zpscbf47f50.jpg

IMAG1000_zps680750be.jpg

IMAG1001_zps0e0d2ac1.jpg

IMAG1003_zps0c477cf3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...